Hoor inderdaad veel over dat het enorm uitgesteld is, wij wonen er wel maar 3km bij vandaan.. misschien hielp dat?!

Lijkt inderdaad helemaal niet zoveel hè Jade!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Misschien heeft Heg en Landschap nog?
Gaan jullie een vijver aanleggen?!
carika schreef:kvulden schreef:Best nog veel schapen ook. Ik dacht misschien kan 2 of is dat niet goed voor de schapen. Misschien kan ik er eerst wat lenen, om te kijken of het bevalt. Voer je de schapen dan ook nog bij? In de wei staat veel zuring en klaver.
Er is iemand die oussant rammetjes uitleent, die kun je vast zo vinden via Google.
Akshay schreef:Gaaf Utopia! Wij hebben ons rot gezocht naar wilde appel, en meidoorn in haag vorm en voor boom. Niks gevonden..
Wel vandaag de vijverbak nog opgehaald, vriendlief weet nog niet dat ik hem deels vol zand wil gooien als ie is ingegraven. Is zomaar een rechthoekig ding, maar het is een begin..
xXutopiaXx schreef:Leuk!Waar heb jij ze neergezet? Als in: losstaand, of in een haag? Ik weet nog niet helemaal precies wat ik met alle plantjes wil gaan doen
Solleke_Noah schreef:Klinkt als een mooie mengeling utopiawij hebben zaken zoals meidoorn, gelderse roos enz samen gezet in een haagje. De wilgensoorten kan je in principe ook wel samenzetten, wil je ze op termijn gaan knotten? Zaken zoals Lindes zou 'k apart planten, die kunnen heel mooi uitgroeien als ze wat ruimte hebben (zijn prachtige bomen!)
@miepmier: ook al zoveel plantjes opgehaald, super![]()
@Olympia: oei, dat is lastig! Staat ze nu ook nog hengstig in december, haha. Vriendin die dierenarts is had hetzelfde (met haar 25 jarige merrie waar ze een ruin bij had gezet, ineens mega hengstig) en ze heeft haar merrie iets gegeven tegen de hormonen, daarna is de rust weergekeerd.
@Akshay: leuk, vijversdie met veenpluis klinkt super leuk, foto?
DubbelFun schreef:@belle_boef: handig die opzet, wat voor rooster heb je onderin liggen ? Nieuw zijn die dingen idd schreeuwend duur. Reden waarom ik die van mij ook zelf gemaakt had van een XL-kliko (360 ltr).
Als de rubber sluiting het gaat begeven (en je raakt teveel druk./stoom kwijt) zijn 2 eierkist/span-sluitingen heel handig; die trekken de boel mooi strak aan.
Olympia96 schreef:Het gaat hard hier haha. Het lukt me net om bij te lezen door de week.
Gaaf Utopia! Het ziet er inderdaad l*llig uit maar ik durf te wedden dat dat schone schijn is hahaha.
Hier echt last van mijn enorm hengstige merrie (december, serieus....) die de Halflinger geen moment met rust laat. Het is wachten tot het moment dat hij erop springt. Tot nu toe wil hij wel maar durft nog niet vanwege het vele dominante gedrag wat ze tot nu toe heeft vertoond (dreigende achterpootjes). Ik hoop maar dat dat zo blijft want heb geen zin in al dat gewicht van hem op mijn merrie
[ [url=m/xJZiXt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik zou nog even terugkomen op de houten hooi ruif en of het werkt.
[ [url=m/zvbYve.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou nee dus. Of ja, wel iets, maar niet genoeg. Ben zo klaar met de hooiverspilling dat we aan de slowfeeders gaan. Mijn man heeft dit gemaakt voor de ruif in de stal:
[ [url=m/JevHjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UbIg5M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jCoAC7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En verder bezig met het aanpassen van de ibc om er een slowfeeder constructie aan te maken. Kijken of het zo helpt
Hier is iedereen nog in diepe rust. Ik denk dat ik een bosritje ga maken. Het is zo mooi mistig nu