Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Die van mij is niet heel snel, dus volgens mij moet t lukken. Ik ruik een date
Zin in
Hoi Pippi Langkous
Fabster schreef:Leuk [***]! Een puppy! Mijn hond is half Drent.[ [url=m/UxCxQH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Abby, zoek je dat maatjes in de buurt, of 1x in de zoveel tijd met een clubje ergens afspreken? In dat laatste geval ben ik wel geïnteresseerd. Ik wil toch eens kijken of ik 1 x in de 4-6 weken eens ergens heen kan om te gaan rijden in nieuw gebied. Dan vind ik het zelf altijd wel fijn als er iemand mee is, die daar de weg kent. En het ligt er dan natuurlijk wel aan hoe ver en hoe lang rijden. 2 uur heen en 2 uur terug met de trailer voor een ritje van een uur vind ik zonde.
Deze week ga ik mijn nieuwe agenda inrichten en dan ga ik eens kijken wie ik wanneer kan strikken voor een rit

Gelukkig alle mensen en dieren er zonder kleerscheuren vanaf gekomen!
En Caily bleef staan als de andere twee bleven staan. Toen Kyra even ging, ging ze er wel gelijk er achteraan. Stom eigenlijk dat mijn kleine groene gup dan zo relaxed is terwijl de twee ervaren dames toch spanning opbouwen. Maargoed, dat is vanaf dat ze op deze aardbol rondhuppelt al zo geweest, heerlijk dier! 

Aangezien ik met mijn dochter ga rijden en zij geen held is en een aardige heftige pony heeft, vraag ik me af of dat nog wat gaat worden. Maar goed, eens moet t toch lukken....