"Wat is er aan de hand?" Modus.
Dus ik naar buiten, vrolijk gehinnik.
...

Waarom toch

Stukje blub
En bestrating.
... kom, samen op de bestrating liggen..
Vanaf vandaag gaat het ook weer een week regenen lijkt het..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
greendragon schreef:Akshay, ik dacht dat het seizoen wel een beetje voorbij was, onderhand.. Toch veel te fris voor een mandje hoog in de lucht. Ijs is weer een ervaring rijker in ieder geval.
Jullie hebben me overtuigd, volgend jaar ( als de verbouwing klaar is), maar eens bij het asiel langs, voor een paar boerderijkatten, en misschien ook voor een maatje voor mijn overgebleven binnenpoes, al zal dat een nog grotere uitdaging worden om een goede match te vinden. Ze is nogal, uh, kieskeurig en heel schuchter...
En schapen, om het gras in het weiland bij te houden...
hmm, iemand anders nog een wensenlijstje, of leuke voornemens voor volgend jaar?
Karin_deB schreef:Hier weer 10 jaar van mn leven af. Ik ging de merrie uit de wei halen want mn dochter wilde een rondje rijden.
De ruin dramde zich er mee uit en ging op pad. In volle galop de hele tuin van mn buurman kapot geploegd, bijna de 60km weg op gerend, nog even gebuurt bij mn buurvrouw op de veranda en een aantal keren uitgegleden en toen gelukkig kunnen vangen
Akshay schreef:Ik ben nu bij De Ruiterschool bezig met lessen (op Joker)
Belker schreef:Lynn-N, ik zou een paard met zo een wond laten hemelen.... Ik heb een jonkie verloren die de trailer via het voordeurtje had verlaten.... Die had net zo een wond op de knie en is op de kliniek gelijk ingeslapen. Het stomme was, hij was trailermak, stond aan 2 zijkanten vast en het halstertouw zat onder de kin ook nog voor vast omdat ik te lui was om hem los te knippen maar hem wel vastknoopte voorin..... En toch waren alle drie de touwen gewoon los, 2 veiligheidssluitingen, 1 knip, alles heel. Hij ook, behalve zijn knie Daar keken we zo naar binnen.
biancaaaa schreef:Heerlijk die vrolijke paarden!
Doe jij helemaal zelf de hoeven van je paarden bijwerken DF?
Wij zijn druk met de voorbereidingen, gaan dit weekend starten met klussen!
Zijn er hier mensen met een solarium aan huis? Bestaan er een beetje goedkopere huis-tuin en keuken opties?
kvulden schreef:Wauw wat een leuke schapen en vachten. Dat vind ik ook mooi. Geen idee hoe dat werkt, maar ik ben best handig. Zulke schapen heb ik nog nooit gezien. Voor degene met schapen, hoeveel grond hebben jullie?
kvulden schreef:Best nog veel schapen ook. Ik dacht misschien kan 2 of is dat niet goed voor de schapen. Misschien kan ik er eerst wat lenen, om te kijken of het bevalt. Voer je de schapen dan ook nog bij? In de wei staat veel zuring en klaver.