Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

karlijn1985 schreef:Unfaithful schreef:Pff ehm ongeveer 490 euro per maand, varieert elke keer weer. Daarvoor sta ik wel superluxe!
Zag dat je op hc groenraven staat. Dat is toch tussen de 350 en 400 per maand?! Heb weleens op die site zitten kijken.
Unfaithful schreef:karlijn1985 schreef:
Zag dat je op hc groenraven staat. Dat is toch tussen de 350 en 400 per maand?! Heb weleens op die site zitten kijken.
Normaal volpension zonder molen, buitenzetten, weidegang en trailerstalling is 364. Maar ik sta all-in en daarbij maak ik ook gebruik van de weide, molen en het buitenzetten. Dan kom je duurder uit haha.

Unfaithful schreef:Pff ehm ongeveer 490 euro per maand, varieert elke keer weer. Daarvoor sta ik wel superluxe.
- Binnenbaan 20x60
- Buitenbaan 25x65
- 5 zandpaddocks
- 2 longeerringen
- Stapmolen
- Ruime stallen
- Poets- en wasplaatsen met warm en koud water
- Solarium(per keer 2 euro)
- Trailerstalling
- Dekenkamer
- Kastje om je spullen op te bergen
- Wedstrijden op eigen terrein
- Grand Café en terrasjes
- Mogelijkheid tot instructie van Grand Prix amazone en Prix st. Georges ruiter(dit komt wel bovenop stallingskosten)
- Binnen volledig geventileerd en ammoniakafzuigsysteem
- Speciale klinkers wat uitglijden van de paarden voorkomt
- Weidegang van mei t/m oktober
- Maandag t/m vrijdag wordt hij in de molen of paddock gezet
- Volledig toezicht
- Kuil, brok, muesli en stro
- Uitmesten
Dit is dan in de randstad

Harry_Loveh schreef:niks paarden staan thuis![]()
AnitaMaykaBB schreef:kijk, dat is het handige aan een pony in een eigen stal in de tuin.
niks!

woeliej schreef:het valt me wel op dat de mensen die al hoofdprijs betalen voor de stalling ook nog overal extra voor moeten bij betalen (molen, buiten zetten enz.) terwijl de mensen die juist wat minder hoeven te betalen voor de stalling er ook vanalles bij in hebben. Vind dat toch wel erg vreemd