Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JackieT schreef:Hoe doen jullie het met paarden op ijzers? Ik heb er 1 op ijzers staan, de rest loopt zonder. De uitloop van de stal is met betonplaten, en ben bang dat ze toch gaat glijden.
Vanaf 10 uur al bezig alles winterklaar te maken, en zijn nu wel klaar. De loods is open in het oosten, daar zit nu zeil voor. Al even geoefend met onderdoorlopen met de paarden en dat ging wel goed. Zo geen zin in de kou
belle_boef schreef:kvulden schreef:Ik heb een waterdicht schaduwdoek. Als ik die heel schuin hang zou dat het redden met de komende sneeuw? Er staat hier vanaf 23uur non stop sneeuw. Het is een doek van 8x5
Hangt het in de weg als het niet helpt? Ik zoutjes grgwoon proberen en zien wat het doet. Trail en error is toch hetgeen wat je moet doen met je beestjes aan huis. Zoubhet alleen niet te schuin hangen. Eerder gewoon recht zodat het geen gewicht gaat dragen
DubbelFun schreef:@kvulden: Bij de welkoop hebben ze het, maar ik weet niet hoe breed en welke kwaliteit (dichtheid van de gaatjes). Ik zal eens een foto maken als ik er niet nog ergens eentje heb
DubbelFun schreef:@kvulden: voor mijn tent sluit ik niets af, die ligt ook meer op het noorden en het wordt meer oostenwind.
Voor de stallen ziet het er nu zo uitDit is 60% reductie. Ik heb ook nog wel 80% liggen maar dan zie je er haast niets meer door.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]