MarliesR schreef:Toffe schets al!
Net wat Marjan zei, ik zou absoluut geen treinbielzen doen, die worden inderdaad echt enorm glad. Misschien dat grastegels wel mogen? Of als je het budget hebt bijvoorbeeld van die MudControl matten.
Mijn ervaring hier is dat het wel heel fijn is om de track eenvoudig in tweeën te kunnen delen. Op die manier kan je dan eenvoudig onderhoud plegen aan het andere deel.
Verder merk ik ook dat hoe minder "overzichtelijk" je het maakt, hoe leuker het is en hoe meer ze bewegen. In mijn geval heb ik de mazzel dat ik geen rechthoekig stuk heb waardoor de twee 'helften' verspringen ten opzichte van elkaar. Op een meer rechthoekig stuk zou je dat goed kunnen doen met meer begroeiing!
Ja er komt sowieso heel wat begroeiing op maar dat was niet zo praktisch tekenen.
We moeten sowieso de volledige buitenkant kunnen afsluiten want hier staan allemaal eikenbomen, door de helft heb ik nog niet zo ver nagedacht maar op zich denk ik dat dat wel doenbaar is.
De roosters hou ik een beetje mijn hart voor vast, wij mogen geen echte grondwerken uitvoeren en de stal ligt op het laagste gedeelte naast een moeras. Ik vraag me af of paddockroosters die zo gelegd worden het houden.
We hebben nu drie treinbielsen als een paadje liggen, dat werkt prima dus ik had er niet bij stilgestaan dat meerdere dan glad zou worden. ik dacht lavasteen eroverheen te storten maar misschien kan ik er best nog even naar kijken. Het moet iets zijn wat met geen extra hulp zoals ophogen, omkeren, puin,... Af is.
Zouden jullie nog verder iets veranderen aan de track zelf? Is het genoeg?
Er komen nog dingen zoals banden, een heuvel, heg, bomen, takkenwal,... Maar dat tekent niet zo praktisch