Vanmiddag mijn oude ruin nog gereden. Maakte mijn hele dag weer goed. Dochter ook super gereden, dus het 'niet lekker gereden'- gevoel van vanmorgen is gelukkig helemaal weg...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsies5 schreef:Ik voer en mest ook regelmatig in pyjama.. of zoals vandaag dat ik savonds nog ff in mn jurkje ga met mn regenlaarzen eronder.. dan voel ik me toch wel echt ma flodder haha
Heeft hier iemand nog tips om mn paard dikker te krijgen? Paarden krijgen 1x per dag hooi waar ze n 18 tot 20 uur van eten.. beetje afhankelijk van het weer ook.. op dit moment doe ik met 600 kilo hooi nog geen 14 dagen.. Daar eten dan 2 paarden, 2 e ponys (sober ras) en een mini van.. Gras hebben ze helaas niet tot hun beschikking.
Daarnaast krijgt hij equifyt de basis muesli en de balance en de zupa (slobber met oa bietenpulp).. Hij krijgt nog subli omega 3 6 9 erbij en dan nog lijnzaadolie.. brokken geef ik overigens ook maar 1x per dag en weegt in totaal een 300 gram exclusief de zupa..
Hij is laagste in rangorde wat erg lastig is met voeren.. Hij zou eigenlijk wel t meest mogen eten.. maar de haflinger staat boven hem en die zou eigenlijk wel wat minder mogen..
Zou merriebrok toevoegen nog zin hebben? Of juist eerder sportbrok? Of toch huidige brok ophogen?
Lynn_Nikita schreef:Ik heb stroomkoord en als ik rij zet ik die uit. Ooit 1 x vergeten paard zete zijn kont naar iets buiten raakte de draad en daar vloog ik....
Monmaster schreef:Oh dat is goed nieuws willemlover, en fijn dat jullie dat willen doen Hillary ... Tof!
Mooie foto Anke ....
Voer: dieetmix.... Subli.... Veel vitaminen en mineralen... Speciaal voor sobere rassen.
Hooi: had gewone balen.. Maar onze logeerTinker kan daar niet tegen dus overgestapt op voordrooghooi.
Zelfs als ik het nat maakte, ging ze hoesten...ik heb grote ronde balen en voer het in drie weken op... Blijft goed, maar het staat wel binnen op pallets.
Lekker rondje gereden, jaja langs de windmolens... We zouden naar het bos vanavond, maar het dreigde zo... Dat we maar besloten hebben dit woensdag te doen en vanmiddag droog te rijden.
Nog eentje voor vandaag!
[ [url=m/86rGji.jpg]Afbeelding[/url] ]