Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:de mijne heeft dus regelmatig in zijn stront gelegen(en ja,ik mest elke dag keurig uit en zelfs de stalhouder haalt er vaak 's avonds nog een verse drol uit,haha)dus ik kan wel bezig blijven dan met Green spot remover..
toch maar vaker wassen dan.
Eliine schreef:Anoniem schreef:hoe goed werkt die 'green spot remover'..en werkt het ook op mestvlekken??
(zo fijn,een schimmel...)
Ik heb er werkelijk iedere vlek mee weggekregen, mits je het goed gebruikt. Tenminste, urinevlekken die er echt al maanden inzitten (op achterbenen oid) die krijg je er ook daar niet mee uit denk ik, maar die zitten echt in de haren. Elke andere mest/gras/modder/verzin het maar vlek heb ik er mee uitgekregenEnige nadeel was soms dat die plek dan superwit was en de rest niet dus dan zag het er nog wel eens gek uit. Maar het wordt vooral gebruikt om last minute voor je wedstrijd een vieze vlek weg te kunnen halen zonder met water en zeep aan de gang te moeten (en de rest van je paard dus al schoon is). Als je een paar keer per week het hele lijf ermee schoon wil krijgen wordt het wel een duur en ingewikkeld grapje.
Aartje schreef:Ik heb het zojuist besteld via de paardendrogist.nl Ze zeggen dat ik het voor vrijdag binnen heb dus ik ben benieuwd. Ook ik zal hier foto's gaan plaatsten na het gebruik van Cowboy Magic Detangler & Shine
S_en_Z schreef:De staart voor Cowboy Magic:
[ Afbeelding ]
Na 5 maanden gebruik Cowboy Magic:
[ Afbeelding ]
De staart na een jaar Cowboy Magic:
[ Afbeelding ]
Ik was de staart maar 2x p.j. met shampoo.. spuit hem afentoe een beetje af om het zand er uit te krijgen en borstel hem gewoon 2x per dag (voor en na het rijden) Er komen bijna geen haren los (uiteraard kam ik voorzichtig, eerst om hand slaan en onderaan beginnen)
Maar denk dat ik wel mag zeggen dat hij al een stuk voller is geworden dan een jaar geleden!! (niet heel veel dikker, wel iets.. maar vooral "voller" (niet alleen door CM) Ik houd hem ook aardig bij met knippen (boven de kogelbeschermers.. hij kwam er al zelden tussen met rijden maar voor de zekerheid..!)
(Let op: Op de laatste foto had ik de staart de dag ervoor gewassen en gevlochten maar geen CM in gedaan... heb de staart wel enkele malen uitgeborsteld zodat er maar een hele lichte slag in zat. Met CM had hij wss nog iets voller eruit gezien maar de vlechten willen dan niet zo goed blijven zitten omdat ze zo glad worden)
Zonder gevlochten te hebben, hier met CM in na een jaar gebruik
Wat ik vooral zo super vind aan CM is dat je ook makkelijker kan borstelen wanneer de staart nat is. Met Equi shine moest ik altijd wachten tot het was opgedroogd omdat ik anders telkens bleef hangen/klitten.
Ohja.. en ik doe nog steeds met mijn 1e fles. Ik smeer maar eens in de 2/3 weken een beetje serum in. Heel afentoe een keer extra bij wedstrijden.
X_Michelle_X schreef:S_en_Z schreef:De staart voor Cowboy Magic:
[ Afbeelding ]
Na 5 maanden gebruik Cowboy Magic:
[ Afbeelding ]
De staart na een jaar Cowboy Magic:
[ Afbeelding ]
Ik was de staart maar 2x p.j. met shampoo.. spuit hem afentoe een beetje af om het zand er uit te krijgen en borstel hem gewoon 2x per dag (voor en na het rijden) Er komen bijna geen haren los (uiteraard kam ik voorzichtig, eerst om hand slaan en onderaan beginnen)
Maar denk dat ik wel mag zeggen dat hij al een stuk voller is geworden dan een jaar geleden!! (niet heel veel dikker, wel iets.. maar vooral "voller" (niet alleen door CM) Ik houd hem ook aardig bij met knippen (boven de kogelbeschermers.. hij kwam er al zelden tussen met rijden maar voor de zekerheid..!)
(Let op: Op de laatste foto had ik de staart de dag ervoor gewassen en gevlochten maar geen CM in gedaan... heb de staart wel enkele malen uitgeborsteld zodat er maar een hele lichte slag in zat. Met CM had hij wss nog iets voller eruit gezien maar de vlechten willen dan niet zo goed blijven zitten omdat ze zo glad worden)
Zonder gevlochten te hebben, hier met CM in na een jaar gebruik
Wat ik vooral zo super vind aan CM is dat je ook makkelijker kan borstelen wanneer de staart nat is. Met Equi shine moest ik altijd wachten tot het was opgedroogd omdat ik anders telkens bleef hangen/klitten.
Ohja.. en ik doe nog steeds met mijn 1e fles. Ik smeer maar eens in de 2/3 weken een beetje serum in. Heel afentoe een keer extra bij wedstrijden.
Wauw! Mooie staart nu zeg!
Je gebruikt alleen de serum en shampoo
?
mandylfmarca schreef:wat raden jullie aan?
Haflinger met manen van nu 65 cm ook voorpluk, en je raad het al een echt varkentje. xD
ze is meer bruin dan wit en meer rasta dan netjes, al die dure middeltjes zoals equishine enzovoort werken maar even.
welke CM kan ik het beste kopen voor wassen en onderhoud van mn biggetje,
Rije schreef:In de één zit meer dan in de ander![]()
Wel goed opletten dat je wel de Detangler and Shine koopt en niet de conditioner of spray ofzo.