Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Dus je hoeft geen lift, Gypsy? Dan heb ik eventueel een plaatsje over in de trailer, mocht iemand geen vervoer hebben. Ik woon bij Breda.
Fabster schreef:Waarom roddelen ze over je zoon dan? Nikita?
Gisteren ben ik begonnen aan de paarden-magnesium, maar voel ik me even een stuk beter! Gistermiddag al! Heerlijk geslapen ook en ondanks dat ik heel vroeg op moest om mijn vriendin naar het ziekenhuis te brengen, ben ik toch redelijk fit! Ben ik blij mee!
Het enige is wel; ik heb dus een week niet gereden, gisteren echt een heel kort rondje gedaan, omdat ik zo moe was, en vandaag dus weer overal pijn. En dat al na 1 week niet rijden! Ik hoop dat dat ook wel beter gaat worden in de loop der tijd. Moet nu eerst weer 2 wkn 2-3 x pw rijden om er minder last van te krijgen en dan is het daarna alweer de stopweek van Caj. Moet toch eens kijken hoe dat te voorkomen...
felineepino schreef:O jeeee... Wordt er echt moe van. Iemand een idee wat ik hier aan moet doen?
Fabster schreef:Waarom roddelen ze over je zoon dan? Nikita?
Gisteren ben ik begonnen aan de paarden-magnesium, maar voel ik me even een stuk beter! Gistermiddag al! Heerlijk geslapen ook en ondanks dat ik heel vroeg op moest om mijn vriendin naar het ziekenhuis te brengen, ben ik toch redelijk fit! Ben ik blij mee!
Het enige is wel; ik heb dus een week niet gereden, gisteren echt een heel kort rondje gedaan, omdat ik zo moe was, en vandaag dus weer overal pijn. En dat al na 1 week niet rijden! Ik hoop dat dat ook wel beter gaat worden in de loop der tijd. Moet nu eerst weer 2 wkn 2-3 x pw rijden om er minder last van te krijgen en dan is het daarna alweer de stopweek van Caj. Moet toch eens kijken hoe dat te voorkomen...
kvulden schreef:Fabster schreef:Waarom roddelen ze over je zoon dan? Nikita?
Ik moet ook altijd goed getraind te paardIk ben er inmiddels wel achter dat ik daar niet zonder kan. En dat geld niet alleen voor het paard rijden. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n sportief type, maar moet echt fitness blijven doen. En als ik het dagelijks doe dan kost het niet veel tijd, wel veel discipline.
Solleke_Noah schreef:Is boterbloem denk ik (scherpe boterbloem of kruipende boterbloem, ik denk scherpe). Boterbloemen groeien vooral op zure grond en houden niet van kalk. Er bestaan ook bestrijdingsmiddelen die je gras gerust laten en wel op de boterbloemen werken.
Wij bestrijden boterbloem door kalken en heel regelmatig de boterbloemplekken te maaien (zeis/bosmaaier)