Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MarjanB schreef:Wat een geld Belker!
Ja alleen klinisch en laten opvoelen ivm gekke staan met plassen en dat was ook allemaal goed. Hij vond dr voor de leeftijd ook verbazingwekkend goed op de gewrichten qua vocht enz..
Waarschijnlijk compensatie geweest voor voorvoeten. Dr plakijzers zaten er niet goed onder afgelopen keer en vorige week nieuwe onder gezet. Ook op basis van m’n filmpje dacht hij dat t voor zat en achter compenseren. Nou ja we gaan maar langzaam opbouwen en zie het wel weer
Wat een wonderlijke merrie heb je daar

Nu mag ik vandaag niks doen van mezelf
Dus ik mocht fijn 6 weken in een 'sling'.
.
maar het zal zeker helpen met de modder en versmering van hooi.

en oma op de uitkijk.

) terwijl zoon ook meeging op de loopfiets.
twijfel of ik toch niet voor second opinion moet gaan ergens maar aan de andere kant ze is nu weer zichzelf en waar begin je dan? Dus knoop dr straks maar aan de longe als de boel niet te bevroren is en dan maar zien komende tijd. 
MarjanB schreef:Dais, ik zou geen vrij dagje meer durven plannen
en lekker verse eitjes
en hopelijk knapt je shettie snel weer op. Een kleine hoefzweer kunnen ze ook echt al heel beroerd van zijn.

super lief aanbod! Moet alleen even bedenken of ik rust heb als er maar 1 keer per dag toezicht is. Wellicht combinatie met de buurman.
)