zoefie schreef:Ik las ook iemand die op (volwassen) ponykamp ging, geweldig lijkt me dan( maar ik ben dan ook nooit helemaal volwassen geworden geloof ik)
Dat was ik

Eigenlijk was t een instructiekamp, maar met voldoende ruimte voor eigen plannen. Zo ben ik met Vliegje nog een rondje gaan mountainboarden door t bos. Verder een paar keer les gehad en gewoon lol met je knol gemaakt.

Samen eten, iedereen maakte iets en dat was voldoende voor zowel avondeten als lunch.
Ik heb de bosmaaier net alweer flink rond laten gaan. De draden zijn weer vrij. En besloten om t Paradijs toch maar niet te gebruiken om te hooien. Mijn schudder avontuur liep niet goed af, en ik moet me gek maaien om t bij te houden daar. Ik ga straks een draad spannen en ze daar vanmiddag ingooien. En de rest vh weekeinde.
Dinsdag weer op hun eigen wei.
Soms moet je niet teveel veranderingen willen. Ik wilde daar bijv een kruidentuin maken, maar ik krijg t zaad niet omhoog. Ik plag t gras dan af, maar omdat er zoveel gras omheen staat, gaat t toch niet goed. Nou ja, les geleerd, doe maar gewoon.