Ik hoop zo dat mijn buurboer (van een paar huizen verder)me niet vergeet als hij zijn stukje land gaat afstoten. Ik ben bang dat er wel een opdringerige andere boer tussen komt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Solleke_Noah schreef:Wat voor dakbedekking ligt er op... want van een asbest dak zou ik geen regenwater willen voeren......, veel dakgoten voor gebruik regenwater én een regenwaterpomp!!
DubbelDun schreef:Solleke_Noah schreef:Wat voor dakbedekking ligt er op... want van een asbest dak zou ik geen regenwater willen voeren......, veel dakgoten voor gebruik regenwater én een regenwaterpomp!!
Overigens als zijn huis écht lang te koop staat zou ik gewoon een bod doen wat door mij wel te betalen is... 'nee' heb je 'ja' kun je krijgen...
spatter schreef:DA heeft speciaal gekeken of hij zijn wangen beschadigd had maar dat was niet zo.
Zij meende ook dat die haak echt niet het probleem was maar dat hij een virusje had wat hem zo ziek maakte.
Blijft het raar dat hij wel wil eten maar daar zo truttig om doet.
Heb zelf ook zijn kiezen gevoeld na de behandeling en die waren goed.
Wel viel het me op dat zijn haaktand rechts boven korter was als dat hij ooit was, alsof daar een stukje van was afgebroken maar daar is hij niet gevoelig op.
Maar voor nu zal het toch even afwachten worden zeker zolang hij blijft eten.