ik heb mezelf verwend met 2 lekkere warme truien en een paar nieuwe stappers.
Loop steeds meer zonder brace en met schoenen maar de oude waren wat scheef afgesleten en dat liep niet 100%.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en Epe is zaterdag 24.

Of als er nu dingen instaan die eruit moeten, dat kan ook. Als je jouw stukje er niet in wil of zo. WendyBZ schreef:Sure_lee schreef:Ga dan voor het eerst eens kijken bij de markt in Zuidlaren. Gaan er nog meer uit dit topic?
Ik! Ik!![]()
Paard staat in Zuidlaren namelijk
Neem ook elk jaar vrij zodat ik even de markt op kan. Beetje paarden kijken en snacks halen. Paling voor opa bijvoorbeeld

karev schreef:Nee ohjajoh hij schoot me echt voor de auto. Ik dacht dat er een tak uit de boom viel en dat ik daar over reed in een split second zag ik hem over schieten en dacht dus, tak. .
hoi!! Zo zeg eindelijk weer helemaal bijgelezen
jemig wat gaat het hard hier!!
ik zou me daar ook heel rot over voelen
en dan ook nog afscheid moeten nemen van twee van je kanjers zo kort na elkaar
beetje laat maar alsnog veel sterkte
en Daan wat waardeloos dat het probleem met het zand nog steeds niet is opgelost
hopelijk komt er nu snel schot in de zaak
karev, snap dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten. Hopelijk waren de eigenaren ook blij met jouw eerlijkheid en handelen in belang van het beestje.
), dus vraag maar raak. Verder vooral hengstenhouders benaderen, die weten wel hoe of wat, en bij iedereen gaat het net even anders. Heb je een bepaald ras of anders iets wat je zoekt?
Nog even drie mensen terug schrijven die op Caily hadden gereageerd. Krijg elke dag wel meerdere reacties voor haar, maar nog niet verkocht, vraag is ben ik te selectief, of is de koper dat? Voor Bibi stuk minder interesse, maar wel iemand die al langere tijd serieus bericht over en weer, dus duim dat dat door gaat. Dan kan ze namelijk gelijk van dr moeder af daarheen, als ze eerst paar weken/maanden bij mij komt vind ik zo sneu
...kat moet ook op het erf blijven.Dit is een van de dingen waarom ik zo tegen loslopende katten ben.