Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
joyce83 schreef:Nou freiberger gezien, voldoet volgens mij aan het hele plaatje van freiberger. Alleen nadeel is dat we dus niet kunnen proefrijden. Er is geen passend zadel. LN heeft wel zonder zadel erop gezeten en gestapt aan een touwtje en man heeft er ook even zo op gezeten om te kijken of de maat zou passen.
Man kwam met opstappen nog met voet aan de kont waar geen reactie op kwam, LN heeft zitten wiebelen erop kwam ook geen echte reactie op. Wel wat onwennig de eerste stappen zo van oliebol huh dit voelt anders, maar was goed beheersbaar, ho is ho en vooruit zat er ook op.
Mochten we ervoor gaan dan moet er eerst iemand bij ons haar wel weer even "inrijden". Heeft ze vijf jaar niet gedaan dus zal er weer aan moeten wennen.
De vraag zal zijn of ze voor mij niet te voorwaarts is, en dat is dus iets wat ik nu niet kan voelen. Is ook niet eerlijk om te zeggen we gaan met een breder zadel terug en proberen. Wei is daar niet echt rijdbaar. En voor de koets moet ze juist voorwaarts zijn.
Maar echt zeker een superleuk dier. Het ligt meer aan mijn onzekerheid.
DuoPenotti schreef:Maar waarom niet terug met een breder zadel?
Dat zou ik dus wel echt gaan doen.
En hebben ze haar wel voorgesteld in de koets, zodat je daar ziet wat voor karakter ze heeft?