hoor! Probeerden vanochtend dan ook nog maar een zware hond na te doen, maar dat resulteerde alleen maar in het beantwoorden van alle buurthonden, Roana ging er niks harder meer van lopen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fabster schreef:Inderdaad, samen rijden is wel gezelliger. Ik ven hier ook veel alleen. Maar vind maar eens iemand die ook lange stukken wil rijden. In gezelschap rijd ik meestal zo n 10 km. Dat vindt iedereen mooi zat. Zelf wil ik meer richting 20-30. Maar dat moet ik toch alleen doen, ben ik bang. Hier in de buurt niemand die mee kan/wil.
Maar ik ben ook wel in voor ergens anders (Loonse & Drunense Duinen, of bij Ede, oid).
. Was ook een flinke kraak. Heb ik lang niet meer gehad. Hoop op wat meer energie nu. Want alles ging wel heel moeizaam zo....
Maar dat gaat met krukje erg lastig. Zou Stef iets vervelend kunnen vinden met opstappen waardoor hij draait? Misschien kan Anke daar ook eens kritisch naar kijken, aangezien Rachel dat ook deed vind ik het wel frappant. Het lijkt verder vrij onschuldig en ze doen niks, maar ik ben dan ook heel snel bang. Heb pas een keer in het ziekenhuis gelegen dankzij paarden, maar dat was dus een ongeluk met opstappen, dus vind dat heel belangrijk. Los van het feit dat ik ook graag zonder zadel erop spring en dan is een stil staand paard ook erg fijn 

Kirsten

Je hebt gelijk dat ik liever niet wil dat Walter het afstappen gaat zien als de makkelijke optie, daarom probeer ik het ook zo min mogelijk te doen 
En mag hij dus van mij niet die kant op....
Monmaster schreef:Tip.... ga eerst eens wandelen, komt er iets spannends..... gelijk snoepje geven.... die jonge van mij is nu volledig verkeersmak.... gisteren fietse ik rakelings langs een vrachtwagen met haar.... ik hoef nl alleen nog mijn hand in mijn jaszak te steken en ze is volledig op mij gefocust.
[ [url=m/WhkQJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Look At That) Werkt bij honden echt mega goed, denk bij paarden inderdaad ook. Werkt op het principe dat ze gaan snappen dat een eng geluid iets lekkers betekend. Op een gegeven moment gaan ze je zelfs waarschuwen als er iets aankomt. Mijn hond gaat af en toe voor mijn neus zitten en dan denk ik wat kom jij doen? Een paar seconden later komt er een auto de bocht om. Knappie
. Het was zeker koud! Mijn vingertoppen vielen eraf!
Net weer binnen en even opwarmen. Monmaster schreef:[***].... ik heb je al eens aangeboden, kom naar mij toe, Mijnes is kipmak langs de weg. Zelf heb ik ff gedoe met de trailer.... bij mij rijd je op gescheiden fietspaden.....
Tip.... ga eerst eens wandelen, komt er iets spannends..... gelijk snoepje geven.... die jonge van mij is nu volledig verkeersmak.... gisteren fietse ik rakelings langs een vrachtwagen met haar.... ik hoef nl alleen nog mijn hand in mijn jaszak te steken en ze is volledig op mij gefocust.
[ [url=m/WhkQJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
.