Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Inderdaad, samen rijden is wel gezelliger. Ik ven hier ook veel alleen. Maar vind maar eens iemand die ook lange stukken wil rijden. In gezelschap rijd ik meestal zo n 10 km. Dat vindt iedereen mooi zat. Zelf wil ik meer richting 20-30. Maar dat moet ik toch alleen doen, ben ik bang. Hier in de buurt niemand die mee kan/wil.
Monmaster schreef:Tip.... ga eerst eens wandelen, komt er iets spannends..... gelijk snoepje geven.... die jonge van mij is nu volledig verkeersmak.... gisteren fietse ik rakelings langs een vrachtwagen met haar.... ik hoef nl alleen nog mijn hand in mijn jaszak te steken en ze is volledig op mij gefocust.
[ [url=m/WhkQJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Monmaster schreef:[***].... ik heb je al eens aangeboden, kom naar mij toe, Mijnes is kipmak langs de weg. Zelf heb ik ff gedoe met de trailer.... bij mij rijd je op gescheiden fietspaden.....
Tip.... ga eerst eens wandelen, komt er iets spannends..... gelijk snoepje geven.... die jonge van mij is nu volledig verkeersmak.... gisteren fietse ik rakelings langs een vrachtwagen met haar.... ik hoef nl alleen nog mijn hand in mijn jaszak te steken en ze is volledig op mij gefocust.
[ [url=m/WhkQJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]