Ik ben zo trots op mijn puppy paard!!
iemand tips om de randen strakker en gelijk te krijgen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natalie36 schreef:Fabster schreef:Spannend, Nathalie. Ik ben benieuwd wat Twix van Parelli vindt.
Stom natuurlijk. Twix vind alles stom wat ze niet kent. Maar de aanhouder wint zeg maar. Bos vind ze nu ook geweldig.
Natalie36 schreef:Twix heeft haar oren altijd plat, seizoen maakt niet uit.
Fabster schreef:Een container of iets anders verplaatsbaars mag dan meestal wel. Zou je eens kunnen uitzoeken. Niet al te veel op de mening van mensen bij gemeente of provincie af gaan. Dat is niet altijd waar. En als de gemeente het wel goed vindt, zou ik t gewoon doen. De provincie komt toch niet controleren. En volgens mij staat er in de wet, dat dieren bescherming nodig hebben en dat er dus een schuilstal mag. Ik zou t nog niet opgeven.
Voest ben ik zeer bekend mee, trouwens. Vandaar mijn loswerkdingetjes. Ik dacht dat Parelli ook los was. Maar nee dus.
Die galop kan inderdaad in de groei liggen. Osteo erbij kan nooit kwaad, maar waarschijnlijk is get na een paar maanden even geen galop weer beter. Tot de volgende groeispurt.
Verder lijkt het mij óók heerlijk om een ongecompliceert paard te hebben. Maar helaas heb ik alleen vreemde projecten. Maar goed, met Caj gaat t al best steeds beter en wie weet wordt Sjaak nog eens wat. Over 25 jaar....
AbbyBlues schreef:[***], heb je al een officiële aanvraag ingediend of is dit alleen een informatief gesprek geweest?
Voor zover ik weet (heb jarenlang bij bouwtoezicht gewerkt) mag de provincie geen onderscheid maken in de vergunningen wat betreft gebruiker. Het perceel heeft een bepaalde bestemming en als het bouwwerk past binnen de bestemming dan mogen ze niet weigeren.
Anders een bezwaar en/of beroep indienen. Dan mag de rechter zich buigen over het geheel en die kijkt dan of de afweging gegrond is (niet inhoudelijk maar de wijze waarop). Als ze de afweging gemaakt hebben op jou als particulier zijnde zal het worden terug gedraaid.