Caily schreef:Wat fijn dat het beter lijkt te gaan met Caj Fabster, nu jij nog, en duimen voor de Belg!
Wat zijn goudkorrels? Heb je nu een heel waardevol paard die goud poept?
.
Haha! Nou, dat had heel fijn geweest. Kunnen wel wat goudhopen gebruiken

Maar bet Ijn wel echt kleine goudkorreltjes die in zijn lijf gespoten zijn op accupuntuurplekken (heb ik ook niet zo n verstand van). Het blokkeert de pijnprikkel en doet wat aan ontstekkingsremming. Het geneest verder niks.
Dus er is in zijn knie niks opgelost aan artrose enzo, maar hij heeft er geen last meer van. En de knie heeft dus rustig kunnen genezen. Die is nog wel iets dikker dan hoort, maar dat zie je bijna niet meer. Ik heb toen wel nog echo's laten maken om te kijken wat die meniscus deed, maar die was alweer aardig aan het genezen. Nu hij alweer een jaar goed loopt, heb ik er geen foto's meer van laten maken.
Over 3 weken laat ik ook goudkorrels inspuiten bij mijn hond. Die is 12 en heeft ook artrose . Pijnmedicatie gaat wel, maar is niet heel fijn voor de maag. En in haar koppie is ze nog een jonge hond. Dus ik gun haar nog een pijnvrije laatste levensfase. Ze moet nog wel verplicht 1,5 jaar blijven leven. Zo lang duurt het voor ik de kosten eruit heb (tov pijnmedicatie)