Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Ik duik meestal de douche in en dan flink warm water er op zetten.
kristelhans schreef:Ooh Lisa, daar ben je dan nog wel even zoet mee.. bestaat er geen vies spul wat je op haar uier kan smeren? Zoiets als cribox voor tieten zeg maar.. ?![]()
[***] schreef:Op dit moment duurt mijn "rondje" 3 min, ze staan nog 24/7 op het land, dus ik kijk alleen maar of alles nog "rechtop" en op 4 benen staat. In de winter ben ik wel een uurtje bezig, mesten, hooinetten vullen, alles klaarzetten voor 's avonds.
palousa_boy schreef:[***] schreef:Op dit moment duurt mijn "rondje" 3 min, ze staan nog 24/7 op het land, dus ik kijk alleen maar of alles nog "rechtop" en op 4 benen staat. In de winter ben ik wel een uurtje bezig, mesten, hooinetten vullen, alles klaarzetten voor 's avonds.
Hier staan ze ook 24/7 buiten maar er is daar geen stromend water dus moet nog een waterbak vullen, en ze krijgen wat vitamine brokken voor de aanvulling, deze moet ik dus ook geven. Plus een rondje om te kijken of het wild m'n omheining niet heeft gesloopt.
Dan komen er nog papegaaien, kippen, konijnen en honden bijdie willen ook graag wat hebben.