Wij hadden best wat meer willen hebben, haha. Maar ik ben maar voorzichtig met wat ik wens.. haha.
Hij is echt leuk Marjan! Hier kriebelt een rij pony steeds meer.. maar een echt mooi span ook.. Keuzes, maar vooralsnog geen geld Dus blijft het zoals het is.
Mijn 3 hebben het ook echt wel leuk met elkaar. Dus dat is al fijn.
Vandaag ben ik met de kids naar Billy bird drakenrijk, zijn 2x in hemelrijk geweest.
Maandag start school alweer, korte vakantie zo, door de lange ziekenhuisopname..
Billy bird is hier half uur vandaag, kinderen waren gisteren met vakantiewerk in die andere in Volkel. Volgens mij was jij laatst ook op dezelfde dag naar Toverland als hun. Wel toevallig
Eindelijk gaan ze weer!! Mijn zoon gaat nu 2 ipv 5 dagen naar de groep en is echt vervelend in gedrag. verveelt zich maar wil ook niks doen als ik iets voorstel. Dochter is juist het tegenovergestelde , veel gaan logeren, uitstapjes gemaakt, vriendinnen over de vloer gehad maar zij is moe. Heeft nu kindervakantiewerk en die is uitgeput als ze thuiskomt, incl bijpassend humeur.
De bijkeuken gaat minder snel dan ik wilde, maar de stroom is klaar, het water alleen nog aansluiten maar moeten nog wachten op de perstang van een vriend en morgen heb ik een dagje verlof opgenomen zodat wij de vloer eruit kunnen breken. My cup of tea aangezien ik wekelijks op de bouw ga slopen, dus nu ben ik op bekend terrein qua werk. Stroom en water aansluiten zijn niet zo mijn ding.
Nou ben benieuwd, vanmiddag gaan we naar een freiberger kijken in België. Loopt de laatste 4 tot 5 jaar alleen maar voor de koets maar ze zou zo braaf zijn dat je er gewoon iemand op kon zetten. Ik klapte wat dicht aan de telefoon toen we de afspraak maakten. Maar straks toch even bellen of hij iemand heeft die kan voorrijden. Nadeel is dat de advertentie door zoon is gezet die er niks vanaf weet dus ik vragen ook alleen via telefoon kan stellen.
Hier nu regen en als ik BR mag geloven wordt het hier vandaag ook niet meer droog, de schuine band met regen ligt zo dwars dat wij altijd de pineut zijn Maar de tuin is er wel even blij mee.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
na lang afwezig heb ik jullie weer gevonden en wil ik weer komen meelezen als het mag Alles z’n gangetje hier, nog steeds met mijn 4 dames aan huis. Dit jaar wel een beetje minder plezier met dat ellendige weer en nogal wat ‘gedoe’ met de kinderen, maar ik merk dat dit soort topics toch wel fijn zijn voor de steun en motivatie.
Dat past nét En het lijkt me zo'n handig karretje om hooi te verplaatsen, zou wat voor de buren zijn.
Ondanks de regen kun je beter zonder regenjas buiten lopen, dat bleek met uitmesten wel. Reden waarom ik de paarden boven de 20 graden geen regenjas aan doe
Spannend Joyce. Wel fijn als ze al zoveel gezien hebben. Ik ben benieuwd! Welkom terug Maartje.
Fijn zo’n nieuwe bubs hooi. Ik wil nooit meer terug naar kleine baaltjes. Nu eens in de zoveel maanden 8 grote balen binnen. We hebben een nieuwe pompwagen en we kunnen ze dubbel gestapeld precies zetten waar we willen, zonder dat we moe worden
Mir zou vanmorgen gereden worden, maar helaas kon de zadelmakmaakster niet meer en is de afspraak verschoven naar zondag.
Ik heb mijn vriend les gegeven op Diekke en dressuurproeven met hem geoefend en Mir uitgebreid gelongeerd. Beide gingen erg lekker
Wij hebben normaal ook grote balen maar iets met een leverancier die gestopt is dus een beetje aan het uitproberen op het moment.
Wb Maartje
Lekkere ochtend zo boemel.
Nou de eerste (ruin) was niet mijn ding. Groter dan geadverteerd en heel slap nog. Half jaar onder zadel en echt zo krom als een banaan nog en voor mijn gevoel waren ze alleen maar bezig met die kop in de krul. Daarbij bewoog hij ook nog erg groot en ik was na 10 minuten helemaal op Dit was een te grote overgang hahaha.
Merrie dus, erg aansprekend dier maar had een ongelukje gehad dus wat hechtingen op de buik. Afgesproken dat hij mij belt zodra ze weer onder zadel kan en een ruiter heeft. Ben erg benieuwd naar haar onder zadel. Ze lijkt wat meer ruimte in haar draf naar voren te hebben ipv omhoog dus hoop dat ik deze wel uit kan zitten
Welkom terug Maattje. Fijn dat het hooi binnen is Marjan. Redt je het daar een jaar mee denk je? Gefeliciteerd Sintara, leuk dier. Boemel, productief ochtendje.
Hier bezoekje EJ en Ikea om spullen terug te brengen. Daarna boodschappen gedaan en bij de bibliotheek langsgeweest.