Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder in mijn vakantie veel tijd gestoken in het graven van een geultje voor de waterleiding/sproei installatie rondom de rijbak. De geul is zo goed als klaar, we hebben de eerste stukken slang uitgerold. De sproeiers en andere materialen zijn binnen, moeten alleen nog wat buizen laten vermaken maar dat kan pas als de bouwvak volgende week weer voorbij is
Verder flink aan het klussen aan de verlichting zodat we binnenkort, ook met donker weer vooruit kunnen. Ondertussen lekker aan het nadenken hoe we nog wat extra hooiplekken kunnen maken, en mooie elementen toe kunnen voegen aan onze paddock paradise. Heerlijk om daar zo over te dromen

Is het proberen waard!

Dit is de ene helft, aan de andere kant van het hek gaat de andere helft door. Gisteravond hebben we dit deel gaashek al weggehaald, van de week even omheinen en kijken of ik hem eruit kan laten zien als bak, zonder te frezen..
xXutopiaXx schreef:Dit is de ene helft, aan de andere kant van het hek gaat de andere helft door. Gisteravond hebben we dit deel gaashek al weggehaald, van de week even omheinen en kijken of ik hem eruit kan laten zien als bak, zonder te frezen..
Die hebben we trouwens laten verplaatsen en staan nu rond de rijbak. 

Wel de verlichting in en rond de stal af kunnen maken. Heel blij mee