Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Gebruikt hier iemand een middel voor de paarden tegen teken? Sinds dat ze op de wei staan had ik er al een paar gespot. Net heb ik er bij Rosie 20 verwijders. Moet nog even terug met bril, want heb ze nog niet allemaal geloof ik.
belle_boef schreef:Houd advantix ook muggen weg dan? Hebben ze dan minder last?
Mer1980 schreef:Ik twijfel of ik straks wel hout als omheining wil namelijk ik heb 2 houtvreters namelijk![]()
...
Even een update over het gericht spuiten met primstar. Het is ook tegen de boterbloem, echter moet je er echt goed opspuiten als je er een cm naast zit gaat die niet plat. De zuring en brandnetels zie je de volgende dag al plat gaan, de boterbloem zie ik pas na 4 dagen het kopje laten hangen en de distels pas na dag 5/6. Ik vrees wel dat ik het nu eerst weer af moet maaien en later in het jaar opnieuw moet gaan doen.
Caily schreef:Fabster, waar op het lijf en hoeveel en hoe vaak gebruik je dat dan?
Hier wel enkele houtvreters gehad, ondanks onbeperkt hooi/gras/bijvoer/liksteen.
VerderIk vermaak me wel met 5 paarden in training naast mn gewone job en verzorging.