Kom op dames, allemaal samen rijden. Mooie foto's / filmpjes onderweg voor elkaar
. Ik ga ook opzadelen. Geen van mijn rijmaatjes kan dus ik ben ook op mezelf aangewezen. Misschien ook wel lekker. Even mn hoofd leeg maken na de decemberdrukte. Gaan we vanavond weer vol er tegenaan op t werk en morgen richting Caily, dan woensdag terug hierheen
Na bijna 14 maanden gaan moeder en dochter elkaar weer zien...
Deed ik bij James ook nooit. Wel vaak dit soort dingen zonder touw. Maar nog nooit zo. We vonden het beide leuk, dus voor herhaling vatbaar. Moet dan wel ff een echte longeerlijn halen.
. Wat me alleen wel opviel, is dat Nick de linkergalop lastig vindt. Hij springt linksom wel rechts aan. Op de cirkel is dat natuurlijk lastig, dus springt hij voor wel over op de linkergalop, maar achter niet. Dan galoppeert hij dus overkruist. Voor mij altijd een teken, dat er iets aan de hand is. Hij kan gewoon 'rechtshandig' zijn en niet rechtgericht. En dan is het een kwestie van oefenen. Maar kan ook zijn, dat hij ergens vast zit. En zeker als je er dan ook nog op gaat zitten, kun je problemen krijgen. Mss iets om in je achterhoofd te houden. 

Osteo laten we pas in het voorjaar komen.

) maar ben stiekem ook wel trots. Alle gedachten aan zijn pensioen gaan weer op de lange baan.