PaulineH schreef:Wat braaf van caj zeg. Leuk dat ie dan zo lief is. De Belg kan nu niet gereden worden? Verplichte pauze-
De Belg heeft vorig jaar zijn knie gemold. Wat we weten, is dat in ieder geval de meniscus was gescheurd. Maar de röntgen en echo gaan bij zo n massief paard niet diep genoeg om verder iets te zien en hij past niet in de scan. Laarakker dacht ook aan schade aan de kruisbanden en inmiddels is er artrose. Het is zó vreselijk slecht met hem geweest, dat de afspraak om hem af te spuiten al stond. Op het laatste moment goudkorrels in laten spuiten bij Laarakker en laat dat m nou net doen. Hij loopt weer als een kiviet. Je ziet bij nat weer dat hij er wel meer last van heeft, maar sinds de goudkorrels heeft hij geen dag meer kreupel gelopen. En aangezien hij naar buiten heel leuk vindt en wat meer wil draven (en ik dat niet bij kan houden), hoop ik dat ik weer ritjes met hem mag maken. Worden geen lange of snelle, maar toch, hè. Dus eind april komt de osteo naar zijn rug/bekken etc kijken. Hij heeft die knie heel lang ontlast. Dus dan komen er vanzelf andere problemen. Na de zomer is hij los gemaakt en nu kijken of dat nog steeds goed is.
Net met Caj weg geweest. Ik ben toch zó belachelijk moe! Dat slaat echt nergens op. Alsof ik een week niet had geslapen. Soms krijg ik wel weer energie van het rijden, maar vandaag niet. Dus kort rondje gedaan, en nog rustig aan ook, maaarrrrrrr...... Volgens mij doet die magnesium dus echt iets, hoor! Zal niet zeggen dat ik een makkie had, maar ze kon echt wel ontspannen (heb expres het rondje gepakt waar ze onrustig is en waar ik er dus af ben gevallen). Ze was wel kijkerig en af en toe en soms stoppen als ze iets spannend vond. Of met een boogje er langs. Maar niet in een fractie van een seconde naar de andere kant van de weg schieten, kop de hele tijd hoog en paniekerig. Dus ik ben al heel blij. Ze gaf zelf aan het rondje te willen verlengen, door een afslag in te willen, maar ik heb het toch over geslagen. Ik was te moe en het ging net goed, dus ik wou het even niet verpesten. Volgende week wel weer.
Dus Ojajoh