wensen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yontheke schreef:Gisteren stelde mijn man de vraag: Waarom heb je die shetlanders eigenlijk? Zijn lieve beesten maar wat heb je er aan? Buiten elke dag het werk om er 2 keer per dag langs te rijden en daar eigenlijk de tijd niet voor hebt.
En eigenlijk maakt hij daar een goed puntMijn antwoord was dat ik ze heb om de wei te onderhouden. Maar er elke dag naartoe moeten rijden om ze snel snel hooi te geven of de wei open en dicht te zetten breekt me wel op moet ik zeggen. Bambi is een hele mooie, lieve, slimme pony maar een bange wezel... Kon er gewoon een tijdlang niet bij in de buurt komen en hoewel ik hem nu wel gewoon kan aanraken langs zijn linkerkant is langs rechts benaderen en hem aaien uit den boze en eigenlijk heb ik per dag gewoon niet meer dan 5 minuten om er tijd in te steken om dat fatsoenlijk aan te pakken want de grote paarden moeten ook nog gereden worden en ik heb na mijn werk ook maar 4 uur per dag te besteden..
Met andere woorden heb ik dus best een domme beslissing gemaakt om er nog eentje bij te kopen in plaats van toch van mijn hart een steen te maken en Buddy te verkopen hoe moeilijk dat ook was (is).