Nouja uitspoken... Ze staan meer dutjes te houden als iets anders
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zondag heb ik alles opgehaald en gisteravond onze nieuwe merrie
Dat vinden die mannen maar wat spannend
Nu ook weer werken, dus heb ze ook niet lang in de gaten kunnen houden. Maar mijn vriend is thuis.. dus komt vast goed

belle_boef schreef:Dat verkopen was echt een klote periode. En elke keer maar weer je huis uit moeten.

. Echt luxe. Ik probeer nog een foto te maken maar er staan iedere keer fotobombers in de weg

xXutopiaXx schreef:Hebben jullie trouwens een tip om de 'bak' wel begroeiingsvrij te krijgen, maar niet te frezen. Ik ben bang dat als we frezen, dat het echt veel te mul wordt om in te rijden.. en zoveel groeit er op het moment niet.. weten jullie een manier om deze weinige 'plantjes' weg te krijgen, zonder de bodem helemaal om te gooien...![]()

Mooi dat je een geslaagd Castlefest hebt gehad
Hij zit nu nog bij m'n ouders, maar ik durf hem pas hierheen mee te nemen als hij een paar dagen binnen 'opgesloten' kan zitten.. nu staat steeds de deur nog open, omdat we zoveel heen en weer aan het sjouwen zijn, ben ik bang dat ie wegbreekt en de weg kwijtraakt... 
niet teveel drukmaken... 
Maar hij deed het eigenlijk best wel goed

Lynn_Nikita schreef:belle_boef schreef:Dat verkopen was echt een klote periode. En elke keer maar weer je huis uit moeten.
Maar mijn huis is nog nooit zo opgeruimd en netjes geweest dan in de verkoop periode
Ha, ha, bij mij ook. Gelukkig was het bij ons binnen 1 week verkocht (in de crisistijd) en waren we snel van dat gedoe af.
Moest 'm gister met afzadelen even snel kwijt en vond dit wel een mooi plekje 
Soort van...
Ik vind het een mooie plek.