En daar istie weer. Mooie ochtend weer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Ja baal er best van! Want elke ochtend door de kou en in het donker David naar school brengen in de spits op de fiets vind ik maar niks! Heel druk hier en moet best ver fietsen. Voel me gewoon niet veilig op de fiets op die straten in de spits. 's Middags gaat het wel.
En daarbij komt dat Daan's auto vorige week al total loss is verklaard en nu begint die van mij de klooien en is onbruikbaar. We hebben nu een leen auto. En Daan heeft vorige week te horen gekregen dat zijn contract niet verlengt wordt. Ik ben al dat gedoe nu meer dan zat. bah!
Hoop dat straks met de tandarts wel alles OK is.
Fabster schreef:Even volledig off topic, maar ik hoorde op de radio dat het vandaag de dag van het orgasme is. Waarom hebben we zo n dag? Hebben we er niet genoeg? Of juist te veel? Kan er echt niks van maken....
Donja schreef:Fabster schreef:Even volledig off topic, maar ik hoorde op de radio dat het vandaag de dag van het orgasme is. Waarom hebben we zo n dag? Hebben we er niet genoeg? Of juist te veel? Kan er echt niks van maken....
Hebben we niet genoeg orgasmes ??of teveel ?? Teveel kan toch niet
_PatriciaH schreef:Fabster schreef:Even volledig off topic, maar ik hoorde op de radio dat het vandaag de dag van het orgasme is. Waarom hebben we zo n dag? Hebben we er niet genoeg? Of juist te veel? Kan er echt niks van maken....
http://rubriek.nl/events/wereld-orgasme-dag/
Fabster schreef:Ik had m gelezen, ja. Heel hippieachtig. Maar ik heb niks tegen orgasmes in de strijd tegen oorlog, hoor. Of orgasmes in de strijd tegen kanker, bedorven groente of wat voor strijd dan ook...