Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:03

Afbeelding
En daar istie weer. Mooie ochtend weer.

kristelhans

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:41

Heerlijk! Ik heb de paarden in het donker geaaid vanmorgen haha, ik reed weg naar mijn werk toen het nog schemerig was.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 11:03

Vanmorgen was hier de dierenarts, dus ik heb de paarden zowaar eens bij daglicht in de wei gezet :D Tot groot ongenoegen van de paarden, die vond het onzin om zo lang op stal te moeten staan.
De dierenarts heeft bloed afgenomen bij Lirina om te onderzoeken op PPID. Afhankelijk van de uitslag beslis ik of ik haar laat inslapen, of behandelen voor de EORTH.
Vrijdag komt de uitslag. Heb er wel een beetje gemengde gevoelens over eigenlijk.

@fabster: blijf ons maar lekker spammen met dit soort plaatjes! En heerlijk dat je een positief bericht kreeg van de osteopaat, ondanks de witte haren :j
@azmay: hoezo zouden je schoonouders daar geen inspraak in hebben? Of bedoelen ze dat ze in de minderheid zijn? Wel enorm balen zeg, dit soort situaties.
@kristelhans: leuk dat je er weer bent! En heerlijk, zo'n meedenkende buurboer :D
@lynn: nou ja, je hebt wel bevestiging zo dat dit de enige juiste keuze was...
@nathalie: ik ga voor je duimen vrijdag :j

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 12:03

Nah ik heb die mooie ochtend live mogen bewonderen... vanaf de fiets!!! Brrrr wat koud man.
De auto liet me in de steek vanmorgen. Dus kinderen op de fiets gezet en brrrrrr.
En het ziet er naar uit dat de auto niet 1 2 3 te repareren is, dus baal flink!!!

Bah, wat naar Wendy. Heel vervelende situatie :(

Vanmiddag komt de paarden tandarts. Ik denk dat ze aan Bliksem wel weer veel moet doen, want die eet slecht. En maakt proppen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 12:55

Wat naar wendy, hopelijk valt het allemaal toch mee.
Hopelijk is het toch wat kleins bij je auto chasey, zijn toch verdomd handige dingen.

Vanaf mijn bank in de woonkamer:
Gisteravond
Afbeelding
Maar stiekem vind ik het uitzicht overdag ook heerlijk <3
Afbeelding

De paarden kan ik helaas niet zien vanuit huis maar je kan niet alles hebben :+

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 14:23

Thanks Wendy, ik zal ook voor jou duimen.

Goudkorrels had ik al in mijn hoofd!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 14:39

Azmay, Het is inderdaad iets heel kleins, maar wel iets heel belangrijks :') Contact slot is kapot! Sleutel zit er muurvast in en kan hem niet meer draaien. Moet compleet vervangen worden.
Mooi uitzicht!! :D
Ik kan ze ook niet altijd zien vanuit huis. Ligt er aan in welke weide ze staan. Ze staan nu in de paddock aan huis. Te wachten op de tandarts! Komt rond 14:00 :)

edit. Lol krijg net een berichtje dat ze en half uurtje later komt. Rond 14:30 dus :D

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 14:44

Oh Chasey, haha, onhandig! Heb ik ook eens gehad.. en een sleutel afgebroken in het portierslot.. :') Ook onhandig kan ik je vertellen.

Azmay, heuvels, mooooi!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 14:55

Ja baal er best van! Want elke ochtend door de kou en in het donker David naar school brengen in de spits op de fiets vind ik maar niks! Heel druk hier en moet best ver fietsen. Voel me gewoon niet veilig op de fiets op die straten in de spits. 's Middags gaat het wel.

En daarbij komt dat Daan's auto vorige week al total loss is verklaard en nu begint die van mij de klooien en is onbruikbaar. We hebben nu een leen auto. En Daan heeft vorige week te horen gekregen dat zijn contract niet verlengt wordt. Ik ben al dat gedoe nu meer dan zat. bah!
Hoop dat straks met de tandarts wel alles OK is.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 14:58

Wat een gedoe Chasey, het zit je niet mee zeg! Heb je iemand die je auto goedkoop kan fiksen?
Ik heb dat trouwens ook al eens gehad, stond ik met de auto bij een tankstation, wil ik de auto weer starten, breekt de sleutel af in het slot :')
En toen maar wachten op de ANWB.... gelukkig was het een bemand tankstation met een heel vriendelijke dame :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 15:01

auto ellende, niet leuk. Hopelijk is het goedkoper te maken, niet via sloopauto te regelen?

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 15:24

Chasey schreef:
Ja baal er best van! Want elke ochtend door de kou en in het donker David naar school brengen in de spits op de fiets vind ik maar niks! Heel druk hier en moet best ver fietsen. Voel me gewoon niet veilig op de fiets op die straten in de spits. 's Middags gaat het wel.

En daarbij komt dat Daan's auto vorige week al total loss is verklaard en nu begint die van mij de klooien en is onbruikbaar. We hebben nu een leen auto. En Daan heeft vorige week te horen gekregen dat zijn contract niet verlengt wordt. Ik ben al dat gedoe nu meer dan zat. bah!
Hoop dat straks met de tandarts wel alles OK is.

Meh. :(

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 15:37

Leuk al die zonsopgangfoto's :D Ik doe mee met eentje van vandaag, het was echt een prachtige... geen van de paarden helaas, tegen dat de zon opkomt kom 'k al aan op kantoor. Maar wel een mooi kantoor :))

Afbeelding

Azmay: ik snap wel dat ze zouden verkopen, als ze er die prijs voor krijgen, maar voor jullie is het balen natuurlijk. Probeer toch positief te overleggen, wie weet valt er nog wat te regelen.

Chasey: ook al ellende :(:) geen fijne manier om het jaar af te sluiten, te horen krijgen dat je contract niet verlengd wordt.

Wendy: spannend... hopelijk geen cushing. Hoe oud is ze al?

EORTH hoor je wel steeds vaker van, in het ijslandertopic ook meerdere..

Welkom terug kristelhans!

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 15:42

Even volledig off topic, maar ik hoorde op de radio dat het vandaag de dag van het orgasme is. Waarom hebben we zo n dag? Hebben we er niet genoeg? Of juist te veel? Kan er echt niks van maken....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 16:15

@solleke: mooi kantoor :D Lirina is 23, volgend jaar 24 :)
@fabster: geen idee. Ik denk af en toe wel eens dat iedereen zomaar een dag kan uitroepen over iets wat hij of zij belangrijk vindt.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 16:17

Misschien heeft dat wel te maken met de kortste dag <<)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 16:26

O ja! Het is de 21ste! Goeie, Palousa Boy!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 16:56

Fabster, wellicht is dit interessant voor je: http://www.fijnedagvan.nl/overzicht/

Verder zwaai ik even :wave:
Lees braaf mee, maar geen tijd en energie om te reageren.

Eerst had ik een leuke bijrijdster, wilde ivm komst Caily een tweede erbij. Eerst gaf aan te moeten stoppen al voordat ik een nieuwe had, dus toen geen bijrijdster. Kwam ik pas op het ludieke idee om mijn oproepje niet alleen in paardenpagina's op facebook te delen, maar ook in de gewone marktplaats groep van de stad hier. Nu staan de bijrijdsters in de rij, echt bizar zoveel reacties. Heb inmiddels een leuke meid gevonden, en oude bijrijdster heeft ook goede hoop dat ze toch wel weer kan komen. Dus nu maar kijken wat ik met al die reacties ga doen :')

Zojuist de cultivator door de bak gehad, hopelijk helpt het een beetje. Gaat alleen zometeen regenen dus paarden moeten sowieso tot morgen samen op de verharding, dus duim dat ze de boel en elkaar heel laten op zo'n klein stuk.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 11:11

palousa_boy schreef:

Wel weer heel toevallig dat deze opmerking van een man komt :roll:

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 11:14

Fabster schreef:
Even volledig off topic, maar ik hoorde op de radio dat het vandaag de dag van het orgasme is. Waarom hebben we zo n dag? Hebben we er niet genoeg? Of juist te veel? Kan er echt niks van maken....

http://rubriek.nl/events/wereld-orgasme-dag/

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:40

Fabster schreef:

Hebben we niet genoeg orgasmes ?? :roll: of teveel ?? Teveel kan toch niet <<)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 13:10

Donja schreef:
Fabster schreef:

Hebben we niet genoeg orgasmes ?? :roll: of teveel ?? Teveel kan toch niet <<)

En deze opmerking is dan gelukkig van een vrouw! Helemaal mee eens, Donja! _O-

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 13:12

_PatriciaH schreef:
Fabster schreef:

http://rubriek.nl/events/wereld-orgasme-dag/

Ik had m gelezen, ja. Heel hippieachtig. Maar ik heb niks tegen orgasmes in de strijd tegen oorlog, hoor. Of orgasmes in de strijd tegen kanker, bedorven groente of wat voor strijd dan ook... :o

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 13:59

AbbyBlues schreef:
palousa_boy schreef:

Wel weer heel toevallig dat deze opmerking van een man komt :roll:

De link zag ik ook maar op Facebook voorbij komen O:)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:02

Fabster schreef:
Ik had m gelezen, ja. Heel hippieachtig. Maar ik heb niks tegen orgasmes in de strijd tegen oorlog, hoor. Of orgasmes in de strijd tegen kanker, bedorven groente of wat voor strijd dan ook... :o

[/quote]

ik heb hem niet gelezen maar volgens mij heb ik m voor mijzelf en niet om bedorven groente te voorkomen
Wel fijn als ik daarmee wel meehelp in de strijd tegen de oorlog