) Ik moest nu toevallig voor 8 april enten, maar mijn ruin hoest nog steeds en de dierenarts vertelde dat het dan niet verstandig is om te enten....dus, hij gaat nu "over de datum" en ik laat hem enten als hij uitgehoest is.Ik heb mijn paarden sinds een half jaar ook op blote voeten lopen. Tot nu toe gaat het gelukkig goed. Ik heb wel een cursus natuurlijk bekappen gevolgd, puur om wat meer inzicht te krijgen, maar ik doe er zelf niets aan. Het is zo'n rothouding dat ik na één hoef vermoedelijk al niet meer recht komt
Mijn fjordje gleed vrij vaak uit op de weg met de ijzers voor, het voelt nu stabieler, zonder ijzers. Mocht dat niet lukken ga ik eens hoefschoenen proberen maar hopelijk lukt het blootvoets. Volgens mijn smid kon mijn ruin absoluut niet zonder ijzers ivm platvoeten. Ik heb het toch geprobeerd en het gaat nog goed (prijstechnisch ook interessanter
) aangezien hij toch met vervroegd pensioen is.Leuk idee, dat weekend weg! Helaas voor mij geen haalbare kaart
Het is te ver weg, ik heb geen vervoer en mijn ruin zou dan alleen achterblijven en gegarandeerd dat hij dan een heel weekend de buurt bij elkaar schreeuwt of door de draad gaan dat risico wil ik niet lopen. Wel jammer want het lijkt me wel leuk om iedereen in het echt te ontmoeten
maar wie weet komt dat er nog wel eens van. Spatter gefeliciteerd!
Anke, jaaaa veulenfoto's!

Thuis alles in vertrouwen achter kunnen laten is ook helemaal super!