Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gewoonmarie schreef:Sterkte met kaat. Ziet er inderdaad niet goed uit. Ben benieuwd wat eruit komt en hoop dat het meevalt.
Ook sterkte met de koliek, nooit leuk. Vind het altijd een beetje spannend.
En wat fijn een nieuw zadel. Daleman zijn fijne zadels.
Heb vandaag ook de dierenarts voor Starlight gebeld. Ben alleen nog steeds niet terug gebeld.
Vind dat Starlight te dun blijft. Ze heeft met de jaarwisseling een wormkuur gehad en 1 feb nog 1. Beide keren kwam er spoelworm uit en nog blijft ze dun. [ [url=m/IgbjoF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1EU94I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet hele duidelijke foto’s maar dit is het meest recent.
Ze word in april 1 jaar.
Symke schreef:gewoonmarie schreef:Sterkte met kaat. Ziet er inderdaad niet goed uit. Ben benieuwd wat eruit komt en hoop dat het meevalt.
Ook sterkte met de koliek, nooit leuk. Vind het altijd een beetje spannend.
En wat fijn een nieuw zadel. Daleman zijn fijne zadels.
Heb vandaag ook de dierenarts voor Starlight gebeld. Ben alleen nog steeds niet terug gebeld.
Vind dat Starlight te dun blijft. Ze heeft met de jaarwisseling een wormkuur gehad en 1 feb nog 1. Beide keren kwam er spoelworm uit en nog blijft ze dun. [ [url=m/IgbjoF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1EU94I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet hele duidelijke foto’s maar dit is het meest recent.
Ze word in april 1 jaar.
Waar heb je mee ontwormd?
Onze enter had met ivermectine paar spoelworm maar later nog keer met nematel en toen kwam er een compleet bord spaghetti uit.......
Heb voor 300 kg nematel erin gedaan , in overleg met de dierenarts
Citaat:De eerste keer met pramox en 2e keer met ivermectine dacht ik. (Groen/goud doosje van equest)
Dierenarts zou mij bellen voor overleg. Maar daar wacht ik dus nog op.
DubbelFun schreef:Is Panacur niet specifiek voor aarsmaden ??
MarjanB schreef:Dank jullie! Laat dr sowieso niet gelijk inslapen mocht dat het beste zijn. Anders staat Amy alleen. heb net de oude rapportage van de scintigrafie nog even gelezen en denk dat ze nog een paar leuke en fijne jaren heeft gehad gezien wat er allemaal al mis was toen…
Dit is hoe ze nu kijkt
[ [url=m/gHW9tO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IdAydH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet de wakkere scherpe kaat zoals eerders