Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, maar toch leuke foto's: [PP] Haarballen in de winter 
Maartje1990 schreef:Wat vinden jullie van de negatieviteit mbt tracksystemen gedeeld door femke dölle?

belle_boef schreef:Maartje1990 schreef:Wat vinden jullie van de negatieviteit mbt tracksystemen gedeeld door femke dölle?
Niet oké. Iets afkraken en jezelf promoten geeft een nare smaak. Alsof zij het enige concept heeft wat goed is.
Ik ben het iig niet met haar eens en haar manier zal veel mensen doen twijfelen aan of ze goed bezig zijn terwijl dat niet nodig hoeft te zijn.
Maar ik vindt haar sowieso erg eenzijdig en vooral voor haar eigen concept gericht.
Alsof dat ene concept voor elk paard geschikt is. Er zijn meer goede manieren wat mij betreft.
Swift schreef:Ik snap ook nooit zo goed waarom Femke Dölle zo tegen een track ageert. Ik ben een paar jaar terug bij zo'n gratis opendag op haar paddock gebeuren geweest. Ik vond het echt mooi aangelegd maar wel erg klein en de paarden gevaarlijk dik. En naar mijn idee is wat zij heeft ook gewoon een track alleen dan met wat bosjes er langs/in en wat extra paadjes er tussendoor. Een track is in mijn ogen een ander woord voor pad. Mijn tracks zijn ook organisch aangelegd en gaan soms langs bosjes alleen is het allemaal een stuk groter dan bij haar (alsnog niet heel groot maar wat zij heeft is echt mini) en minder luxe aangelegd. Ik zie het verschil niet heel goed maar noem mijn paden wel tracks. Ik snap dus niet zo goed waarom iemand die zelf paarden op een klein stukje over paden laat lopen zo tegen tracks is...

Majabeestje schreef:Hm, ik ben me ook aan het verdiepen in een fijne huisvesting voor pony's. We gaan verhuizen en de kavel is enorm, zo'n 18000m2. Geen weiland maar o.a. een deel bos.
Het liefst omhein ik een groot deel en kunnen ze overal rondlopen. Maar er staan zo ontzettend veel bomen, struiken etc. Ik heb geen idee wat giftig is.
Het liefst loop ik met iemand die er verstand van heeft een rondje over het terrein.
Ik heb o.a. Femke op het oog en nog iemand maar die vragen toch een geld.. pff. En dan moet het op 'hun' manier. Dat wil ik helemaal niet..
Daihyo schreef:Majabeestje schreef:Hm, ik ben me ook aan het verdiepen in een fijne huisvesting voor pony's. We gaan verhuizen en de kavel is enorm, zo'n 18000m2. Geen weiland maar o.a. een deel bos.
Het liefst omhein ik een groot deel en kunnen ze overal rondlopen. Maar er staan zo ontzettend veel bomen, struiken etc. Ik heb geen idee wat giftig is.
Het liefst loop ik met iemand die er verstand van heeft een rondje over het terrein.
Ik heb o.a. Femke op het oog en nog iemand maar die vragen toch een geld.. pff. En dan moet het op 'hun' manier. Dat wil ik helemaal niet..
Je zou Janneke van de Avonturentuin eens kunnen benaderen. Zij is wat minder commercieel en denkt vooral in mogelijkheden passend bij land en kudde.
Edit: wat een heerlijke lap grond!