rover_ schreef:Oeps Jade, leerzame les...
Tot de volgende keer dat de pony 5min uit zicht is

heb ondertussen niet meer de illusie dat ik dit er makkelijk uit kan trainen. Bij stress is het vrouwen en kinderen wachten, Merrie eerst!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rover_ schreef:Oeps Jade, leerzame les...
Jade schreef:Hier een educatieve training over persoonlijke ruimte gegeventerwijl de pony werd afgetuigd heb ik mijn merrie vast in haar box gezet. Ik denk dat ze een viezigheid je in haar oog had, want ze zag me duidelijk niet staan in de deuropening
![]()
We hebben daarom even getraind met wat precies mijn persoonlijke ruimte is, en na een keer of vijf steigeren wist ze zich weer min of meer normaal te gedragen![]()
@lynn, dat is toch met elke klink die je op de deur monteert als ie van twee kanten te openen moet zijn? Of je moet m verkeerd om monteren met de klink in de deur stijl? Heb je alleen een pin aan 1 kant van deur
Karin, lekker uitje gehadfijne hobby blijft het toch
Akshay schreef:Die twee van mij hebben zich in de schuilstal verschanst en staan daar te eten..
Ik gok dat ze er niet uit komen vandaag.
Ons waakhondje wilde vanochtend ook al niet mee wandelen, die heeft met een narrig gezicht achter me aan geslenterd heel de tijd
Mijn paddock is nog gortdroog, dat dan weer wel