Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
joyce83 schreef:DP kans is groot hoor dat het dan ook gebeurd was. Ze is nu rustiger, staat te eten. Ze is in elk geval buiten.
Op het filmpje te zien. Rechts schrikt ze van kruiwagen, links staan de auto's. Ze rent naar achter, komt daar tegen de draad aan, komt terug en rent zo de wei uit.
https://youtu.be/HvXb4X21I_8?si=zGj-yXlmNaz_CFm0
Hond heeft altijd bij langere wandeling stesspoepen gedaan. Maar nu ook als ze vanuit huis even straatje in moet. Giardia is een tijd terug positief getest, kuur gehad daarna vrij. Maar was dan van 1x. Nu onderzoek van 3 dagen en op meer gebieden.
XladyX schreef:Ik zit op klei en heb 1 deel M3C zand en een deel drainagezand (wel kleinere korrel, ondermaat van drainagezand). Ben over allebei tevreden op een andere manier, de M3C is stevig, mest makkelijker uit als het zand nat is en laat oké water door maar kan sneller. Het drainagezand is alleen stevig bij flinke regen, dat maakt mij niet uit, maar is niet geschikt om bv in te longeren oid. Laat wel heel erg goed water door, geen plas in te bekennen, maar mest wat lastiger uit als het nat is door de kuilen die erin zitten. Als het droog is zeef je de drollen er heel makkelijk uit met een riek. Verder is de kleur van het drainzand geliger/warmer dan M3C. Op het M3C zand groeit sneller gras, omdat het steviger is en daardoor minder omgewoeld wordt. Maar helemaal vorkomen doe je helaas niet- ik doe regelmatig slepen en harken dat is eigenlijk de enige manier.