@ greendragon, asielkatjes zijn je dankbaar, Ik heb in het verleden ook 2 verwilderde gratis opgevangen voor hun. Nu 2 tamme huiskatten die het eerste jaar binnen woonden mar ook nu elke avond buiten rondrennen. helaas door de hond wonen hun vooral boven en odra er een klink pp de schuifdeur it ook in de woonkamer
De hond krijgt die nu open geschoven en die eet graag kat. Iemand een idee voor een klink?
Aan deze kant is er 10/ 15 cm muur als de deur dicht is, aan de andere kant schuift de deur verder door dan de muur
Net gezocht hoe die klink heet, boerenklink lijkt erop maar ik zie overal maar 1 klinken ik moet vanuit beide kanten kunnen openen
Mijn wensenlijstje is de badkamer dit jaar af te krijgen en dan aan de keuken te beginnen Als die af is is eigenlijk ook alles gedaan op de bijkeuken en gang na ( vind ik minder spannend ook)
Meer rijden, ik reed tot deze maand 2 keer per wee met les en buiten vooral met anderen net 15 km alleen gegaan en het was heerlijk!
Ik woon in het dorp, is 30 km zone al rijden ze ook wat harder. Voeger ook aan een drukke weg gewoond waar wij helaas veel katten en en hond aan verloren zijn