Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Ik heb mijn paddock verhard met stoeptegels. Niet echt afgegraven. Wel een dikke laag geel zand en een put aangelegd. Ik zit op zandgrond.
Vannacht een deel van de nacht doorgebracht in de wei. Er was een grote brand. De paarden waren onrustig. De vonken kwamen tot in de wei. Toen ik er was werden ze al snel rustiger. Vanmorgen naar de wei. En de hele wei en omgeving lag vol met roet.[ [url=m/mdFFUY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier was het al minder erg. We werden wakker van het geluid. Het leek eigenlijk op vuurwerk. Maar duurde te lang. Toch buiten gekeken en zag een zee van vuur. Snel er heen, want ik kon niet zien of het bij de paarden was. Het was iets verder. Blijkbaar nog niet lang bekend, want de eerste politie kwam aanrijden en er was nog geen brandweer. Toen de paarden rustig waren nog even weer gaan kijken inmiddels 4 bedrijven in brand. Nog geprobeerd weer iets te slapen, maar dat lukt niet echt.
Antheman schreef:Anke schreef:Wat gaaaaaf op ponykamp!
Speciaal voor volwassenen?
Yep leeftijd ligt tussen de 30 en 65 jaar. Paarden, ijslanders en mijn Merens en shet doen mee. Iedereen maakt eten en dat delen we avonds. Echt tof. In september ben ik ook geweest.
carika schreef:Iemand nog een goedkoop adres voor perlka?
Ik hoor ook bijna niemand over de pavo field care. Is dat vergelijkbaar?
Volgende week krijgen we de sleutels en einde van de maand staan de paardjes eindelijk aan huis