Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

horsii schreef:Ik zou af en toe ook wel eens thuis willen werken. Maarja verpleegkundige.. haha

Lynn_Nikita schreef:Ik kan helaas ook niet thuiswerken. Ook in de corona periode, zoveel mensen die lekker thuis bezig waren of verplicht vrij hadden, voor mij was er echt bijna niks anders dan normaal.
Zo eens inspiratie opdoen om mijn dochter te schminken, vandaag gaat ze als Anna van frozen naar school
Lynn_Nikita schreef:Ik kan helaas ook niet thuiswerken. Ook in de corona periode, zoveel mensen die lekker thuis bezig waren of verplicht vrij hadden, voor mij was er echt bijna niks anders dan normaal.
Zo eens inspiratie opdoen om mijn dochter te schminken, vandaag gaat ze als Anna van frozen naar school
gewoonmarie schreef:Ja klopt van m’n jongste dochter, die is bijna 4.
Pony gaat terug naar de vorige eigenaar, waar ze er wat mee gaan mennen en hij stal mascotte gaat zijn. Hij is nu 16, dus dat hij nog gaat veranderen qua gedrag is ook een illusie. Nu is die terug bij meisjes van 16. Dus dat komt wel goed.
Ja wel dubbel. Heb wel ook gewacht tot ze er zelf ook achter stond.
Eerst maar op de manege wat meer ervaring opdoen en dan zien we wel weer. Er werd me via iemand anders wel gelijk weer een pony aangeboden. (Die ik wou voordat ik deze kocht) maar even de boot afgehouden. Over een jaar ofzo maar weer kijken.
Belker schreef:Zo wij zijn weer thuisuit Belgie. Even ons jonkie bezocht en gelijk nog een natuurlijke dekking gezien. De rechter is ons jonkie.
[ [url=m/sLPGmp.jpg]Afbeelding[/url] ]
boemel schreef:Vanmorgen eerst naar mijn oude pensionstal gereden. De jongste van mn vriend mocht haar 1e galop proberen op een lieve Fjord. Dat ging heel best. We moesten haar na een uur van de pony aftrekkn![]()
!
?biancaaaa schreef:Na verlies van mijn paard vorig jaar lang in de meelees modus gezetten.
Nu zijn we bezig met bouw van nieuwe stallen en ben ik heel benieuwd, welke kleur stallen hebben jullie? Ik wil heel graag kunstof ivm onderhoud en twee slopers.
De opties zijn:
Lichte zand/beige look (extra duur), vind dit wel heel mooi maar vraag me af of het handig is. Of je niet snel vlekken krijgt? Iemand hier ervaring mee?
Andere optie is zwart / antraciet en dan glade planken of houtlook (wederom duurder). Daar nog voor/nadelen?
Heb nu oude houten stallen (donker bruin). Ook prima maar nu we de keuze hebben wil ik graag iets anders voor de nieuwe stal.
. Ik ben al erover uit dat het dan ook kunststof wordt. en alles keurig ingeklinkt met ijzer.
.
.
, ja nee, dan is een uur rijden wel noodzakelijk in dit geval
.
.
... Gisteren de eerste baal van de nieuwe levering open gemaakt en ik zie meteen het verschil. Dit is weer dat mooie hooi dat ze eerder leverden
. Belker schreef:Mooie samenvatting Stefanie.
Wat voor werk doe je nu?
Hier is thuiswerken voor mijn gezondheid beter maar je mist aansluiting. Nog 3 maanden en ik hoef niet meer, wat een rust geeft dat.
. Dais_ schreef:Ik verloor heel kort na de corona uitbraak al mijn baan. Ik was planner bij een opleidingscentrum, maar na 2 weken alleen maar geannuleerde opleidingen te hebben verwerkt kreeg ik helaas mijn ontslag. Gelukkig kon ik al snel ergens anders terecht. Daar zat ik maar met 2 anderen op kantoor in een heel groot pand en ik vond het juist heel fijn om gewoon toch onder de mensen te kunnen zijn. De hele wereld was in crisis, maar bij ons op kantoor was het gewoon normaal, zo voelde het toch iig.
iedereen is anders in wat ze fijn vinden. DubbelFun schreef:Is een Ficus soort, dus giftig: https://www.picturethisai.com/nl/wiki/F ... 0de%20mond.
moet ik hem eerdaags maar weer verplaatsen
ze zijn er gelukkig niet dood van gegaan dan!
Trots op mijzelf dat ik het helemaal alleen gedaan heb. Eerst wat grondwerk gedaan met het zadel erop. Vooral met de insteek, als het goed voelt stap ik op, voelt het nog niet lekker dan nog even niet. Achteraf denk ik waarom niet iets langer, maar ook dat komt wel weer. Ze keek in elk geval wel raar zo van klaar??? je zit pas net??

behandel je Kyra weleens tegen zand?
zo'n vage dingen kunnen je zo veel stress bezorgen, je weet gewoon dat er iets niet goed zit maar je krijgt er de vinger niet op. Hopelijk snel meer duidelijkheid.