Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinky12 schreef:llora schreef:Onze nieuwe stal is zo goed als af. Heel blij mee. Nu nog wat verder afwerken en de paardjes kunnen allemaal goed schuilen.
[/[img]
Even een tip...
Je hebt nu (zoals ik op de foto kan zien) de steunbalken recht onder het dak, je krijgt meer stabiliteit als je hoekschoren plaatst.
Hier kun je zien wat ik bedoel... alle steunbalken hebben hebben hier een of meer schoren.
Ik las iets over een dikke pees in een schouder [***]? Sterke ermeeen een overleden paard, sterkte voor de eigenaar.
Azmay... ik ga met je mee...die kou is niet goed voor ons, uitputtend en pijnlijk. Blij dat het weer wat boven 0 is.
Tinker... ik maak het stro gewoon nat... doe het in een hooinet, in de slowfeederbak en dan met een gieter een plens water erover.
AbbyBlues schreef:Balen van je zadel Fabster. Ik ben zo blij met mijn barefoot, op de een of andere manier past dat altijd. Maar misschien heb ik gewoon makkelijke paarden.![]()
Stef verhuist deze week naar het meinweggebied met de ijslanders. Ik heb geen vriendje kunnen vinden op deze korte termijn. Baal er echt wel van. Hopelijk dit weekend meer geluk, heb een paar mensen aangeschreven. En dan weer een trailer huren om hem naar huis te halen, zucht, wat een poeha.
Idifix schreef:Nee, heb er geen. Is dat duur ? Stroom hoeft er zelfs niet op hoor..