Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Het is een groot/zwaar paard. Het zou onnatuurlijk zijn als die op mini hoefjes stond.
Caily schreef:Maar ze wordt nu wel op tijd bekapt en is niet te lang, en toch gaat de vorm eruit. Bekappen kan dus niet, ijzer zou dus de oplossing niet moeten zijn, maar wat dan wel. Kan moeilijk aan beide zijkanten stuk afhakken
kvulden schreef:Ze wordt deze maand 1
kvulden schreef:Ik heb net even zelf gevoeld. Op het internet stond dat je de bult wat weg kunt drukken en dat je dan eventueel de opening kunt voelen. En dat voel ik inderdaad.
Ik heb de dierenarts maar even gemaild met de foto's erbij. Ik lees op internet alleen maar opereren. Pfff ik heb nu al buikpijn. Heeft er toevallig iemand andere ervaringen waar geen operatie aan te pas kwam met een navelbreuk?
Lynn_Nikita en heb je daar niks aan laten doen? Hoe groot is de breuk bij jou paard?
Anke ik lees alleen op internet dat je het dicht moet laten maken. Kan nergens iets vinden over laten zoals het is. Ze heeft er echt geen last van. Ze vind het bijna lekker als ik er aan friemel.