Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YantheMente schreef:Ik zit op 445 euro per maand per paard en dan staan ze gewoon op stro, daar komt dan wel nog warm water bij en weidegang ook.
BCS schreef:ravellie schreef:Belachelijk zeg, wat een bedragen
Je zal het maar iedere maand moeten ophoesten
Of je hebt een rijke papa of je eet droog brood![]()
Ik heb zelf ook een paard in de randstad
Maar ik betaal niet zulke hoge bedragen als die ik hier voorbij zie komen
Maar ja, wij hebben ook geen binnenbak, solarium en weet ik ut
Mijn haf droogt in de zon
"Of je hebt een rijke papa of je eet droog brood"
Of je hebt gewoon een goede baan, en doet je best in de maatschappij, waardoor je dat kunt betalen. Ik kan nog steeds elk weekend stappen, leuke kleding kopen, en uit eten gaan... Wat een belachelijk vooroordeel zeg.
Lijkt me een fijn idee, zoveel inzicht in de financiën van een ander... sokje87 schreef:Mensen die hard werken en een fijne baan hebben kunnen dat gewoon betalen hoor. Zo spannend is dat allemaal niet.
Wel fijn dat zoveel mensen altijd in een ander z'n portomonnee kunnen kijken.Lijkt me een fijn idee, zoveel inzicht in de financiën van een ander...

) 90 euro per maand, incl. onbeperkt gebruik van de bak, onbeperkt hooi+stro, paarden worden gevoerd s'morgens en 's middags.
Unfaithful schreef:Pff ehm ongeveer 490 euro per maand, varieert elke keer weer. Daarvoor sta ik wel superluxe.
- Binnenbaan 20x60
- Buitenbaan 25x65
- 5 zandpaddocks
- 2 longeerringen
- Stapmolen
- Ruime stallen
- Poets- en wasplaatsen met warm en koud water
- Solarium(per keer 2 euro)
- Trailerstalling
- Dekenkamer
- Kastje om je spullen op te bergen
- Wedstrijden op eigen terrein
- Grand Café en terrasjes
- Mogelijkheid tot instructie van Grand Prix amazone en Prix st. Georges ruiter(dit komt wel bovenop stallingskosten)
- Binnen volledig geventileerd en ammoniakafzuigsysteem
- Speciale klinkers wat uitglijden van de paarden voorkomt
- Weidegang van mei t/m oktober
- Maandag t/m vrijdag wordt hij in de molen of paddock gezet
- Volledig toezicht
- Kuil, brok, muesli en stro
- Uitmesten
Dit is dan in de randstad

Unfaithful schreef:Pff ehm ongeveer 490 euro per maand, varieert elke keer weer. Daarvoor sta ik wel superluxe.
Unfaithful schreef:Pff ehm ongeveer 490 euro per maand, varieert elke keer weer. Daarvoor sta ik wel superluxe!
pluklief schreef:€ 0, 00
Daarboor hebben we:
-weide met schuilstal incluzief 9 shetlandvriendjes.
-in de winter 2x daags hooi.
-goede uitmen en wandel mogelijkheden.
kimmysan schreef:YantheMente schreef:Ik zit op 445 euro per maand per paard en dan staan ze gewoon op stro, daar komt dan wel nog warm water bij en weidegang ook.
Jeetje, heb je verder geen faciliteiten dan??
We hebben beschikking over de volgende dingenBCS schreef:Wat een belachelijke prijs voor een stal op een Manege, voor die prijs verwacht je toch wel enkele priveleges!
Al die drukte... ik zou gek worden!
BCS schreef:Wat een belachelijke prijs voor een stal op een Manege, voor die prijs verwacht je toch wel enkele priveleges!
Al die drukte... ik zou gek worden!
maneges nee daar wil ik nooit meer naar terug nooit een goed woord voor een andere stal over flútlessen en je mag geen eigen instructrice nemen druk niet fatsoenlijk kunnen rijden en dat is bij alle maneges hier zo nee ik ben heel tevreden op mijn pensionstal