Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marion82 schreef:Dit is van 3,5 dag en ook nog eens vanuit de bak. Het valt echt heel erg mee en ik moet het nog aanstampen. Deze aanhanger is ook maar tijdelijk, ik mocht hem lenen van mijn zwager.
Ik heb er 1 met zijwanden nodig, dan kan ik ook meer de hoogte in.
_Lot_ schreef:marion82 schreef:Dit is van 3,5 dag en ook nog eens vanuit de bak. Het valt echt heel erg mee en ik moet het nog aanstampen. Deze aanhanger is ook maar tijdelijk, ik mocht hem lenen van mijn zwager.
Ik heb er 1 met zijwanden nodig, dan kan ik ook meer de hoogte in.
Al bedoeld iedereen het advies goed, 'aldoende leert men' gaat hier toch echt op. Lekker aan de gang gaan en genieten van je eigen stekkie, je zult de knelpunten vanzelf tegenkomen en dán het anders aanpakken. Succes met je prachtige plek!
Heleennn schreef:Ik zou niet op vlas of krullen gaan, maar echt op stro blijven. Is voor de paarden toch veel aangenamer... Hebben ze ook wat bezigheid 's nachts of als ze op stal moeten. Maak je de stallen telkens schoon of leg je een verse laag stro er bovenop? (beetje pot-stal systeem)
_Lot_ schreef:Al bedoeld iedereen het advies goed, 'aldoende leert men' gaat hier toch echt op. Lekker aan de gang gaan en genieten van je eigen stekkie, je zult de knelpunten vanzelf tegenkomen en dán het anders aanpakken. Succes met je prachtige plek!
GamblersCup schreef:Dit vind ik ook een rare bewering. Alsof er geen advies gegeven mag worden, alsof dat niks brengt? Juist met dit soort dingen lijken tips en ervaringen me welkom, ze runt voor het eerst een stal. Als mensen ervaringen delen hoe de mest met de helft te kunnen reduceren, kan TS het zelf uitproberen, het aanmodderen en vergelijken misschien overslaan en gelijk de mest met de helft reduceren. Daar geld en zware arbeid mee uitsparen. Dus nee, "Al bedoeld iedereen het goed, aldoende leert men gaat hier toch echt op" is een rare bewering.
_Lot_ schreef:GamblersCup schreef:Dit vind ik ook een rare bewering. Alsof er geen advies gegeven mag worden, alsof dat niks brengt? Juist met dit soort dingen lijken tips en ervaringen me welkom, ze runt voor het eerst een stal. Als mensen ervaringen delen hoe de mest met de helft te kunnen reduceren, kan TS het zelf uitproberen, het aanmodderen en vergelijken misschien overslaan en gelijk de mest met de helft reduceren. Daar geld en zware arbeid mee uitsparen. Dus nee, "Al bedoeld iedereen het goed, aldoende leert men gaat hier toch echt op" is een rare bewering.
Een 'rare bewering' naar jouw mening, maar goed dat we hier anders over mogen denken.