Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Waarom het bij de klinische keuring niet naar voren is gekomen weet ik echt niet. Waarschijnlijk zit het er al zeker wel langer maar het kan zijn dat de zwelling nu pas is ontstaan door de stress van de verhuizing.. echt enorm balen

.
AbbyBlues schreef:Voor degene met een paddock die tevens dienst doet als rijbak. Hoe doen jullie dat met afrastering. Hebben jullie er stroom opstaan? Zo ja, hoe doe je dat zonder het risico met je benen achter de stroomdraad te blijven hangen met rijden.
Ik denk dat als wij een paddock maken dat we er stroom op moeten zetten anders breekt die bolle uit.
Met rijden kan ik wel gewoon langssturen maar als ze in de paddock staan, wat toch wel een groot gedeelte van de dag is, dan peinzen ze er niet over om in de buurt te komen. Af en toe snoepen ze wat gras onder het onderste lint door en als ik het zie dan zet ik de stroom er soms even op, heel gemeen, en dan zijn ze weer een paar weken genezen.
AbbyBlues schreef:Voor degene met een paddock die tevens dienst doet als rijbak. Hoe doen jullie dat met afrastering. Hebben jullie er stroom opstaan? Zo ja, hoe doe je dat zonder het risico met je benen achter de stroomdraad te blijven hangen met rijden.
Ik denk dat als wij een paddock maken dat we er stroom op moeten zetten anders breekt die bolle uit.