Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Pacific schreef:September
€30 stallingsgeld and that's it
Voor oktober hoop ik klaar te zijn met €30 stallingsgeld, €16,75 voor een graasmasker en €9,95 voor een fles teershampoo.
Goedkope stalling! Wat krijg je voor die prijs als ik vragen mag?
joyce2 schreef:Het is ook niet gek dat Jorienn op dat bedrag uitkomt, het is meer dat al die (in mijn ogen toch wel hoge) totaal bedragen na elkaar werden opgesomd en dat er dan onder stond "Dus dat valt reuze mee". Waarop veel mensen zoiets hadden van, als jij met gemak elke maand €1000,- aan je paard uit kan geven en dan nog zoiets hebt van "nah, dat valt allemaal wel mee qua kosten", dat je er dan toch aardig warmpjes bij zit. De meeste mensen kunnen daar alleen van dromen
Wat niet zegt dat ik het haar niet gun en dat ze geld over de balk smijt ofzo, het is alleen niet voor iedereen weggelegd om zo relaxed over geld te kunnen denken.
LauLauu schreef:JUNI
dekking: 75
dierenarts: 60
hoefsmid: 65
spullen: 145
totaal 345
JULI
dierenarts: 120
hoefsmid: 90
hoofdstel : 80
zadeldekken: 60
totaal :350
AUGUSTUS:(bijgewerkt)
dierenarts : 340
pony: 500
spullen : 120
hoefsmid: 35
stamboekgeld + keuring : 257
totaal:1252
SEPTEMBER:
Spullen : 150 euro
hoefsmid: 160 euro
Eten : 115
totaal:425
OKTOBER:
Hooi: 55 euro
Grow up voer: 45
Vlas : 40
gewone korrels : 11 euro
DA : 120 euro
Scheermachine : 207 euro
totaal:478
Zie net dat de DA tot nu elke maand is gekomen
Paarden staan aan huis en hebben eigen weides, geen hypotheekkosten aangezien ze al afbetaald zijn.
Staat geen stroom aan de omheiningen en water drinken ze uit het beekje die zuiver water heeft (word wekelijks getest door provenciaal domein waar het water van komt).