Liesje89 schreef:Neem aan dat als je ze gewoon netjes in de jachtlak zet ze best een tijdje mee gaan..
Onbehandeld niet nee..
De mijne hoef ik niet in de lak te zetten en hout werk is ook veeeel dikker en sterker.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
gossa4ever schreef:gaaf zown grote kast
dit is mijn kastalleen hebben we de kleine plankjes aan de zijkant opgeschoven en de zadelsteun daar weg gehaald, daar zijn nou grote voerkisten komen staan
[ Afbeelding ]
en die voer kisten zien er zo uit
[ Afbeelding ]
en omdat ik 2 paarden heb, mag ik ook 2 kasten dus heb ik er voor gekozen om 1 kast voor voer en verzorging, ehbo, enz te doen en me andere kast met dekjes, dekens, peeskappen, hoofdstellen en mijn zadels, maar als het goed is komt deze kast van de week binnen, welke er zo uit komt te zienwe willen dan onder die zadel steun nog een zadelsteun doen zodat er 2 zadels in passen
[ Afbeelding ]
ze zijn beide 2.10 hoog en 1 meter breed en 70 cm diep
lovey_ou schreef:Volgens mij zijn die houten kasten wel te doen hoor? Die foto's die bij de advertentie zijn geplaatst zijn rond de 200 euro.. De prijs is vanaf 89 euro dus dan heb je een heel kleintje. Lijkt mij dat ze dan goed van kwaliteit zijn ?
Leen_ schreef:Ik had hem geplaatst als voorbeeld voor die rekjes aan de deuren. Had hem gewoon op google gevonden, denk niet dat die van iemand hier is.
Edit:
Stel dat het deel met de zadels 70 breed is (mijn zadels hebben ook ongeveer die ruimte ernaast en mijn kast is 70 breed) Het deel met de doosjes een 50 breed.
Dan heb je 120 breed. Onderste deel lijkt me ook +- 70 hoog, schapjes een +- 30 (of 40) cm. Dus dan kom je op 190 (bij schapjes van 40 cm kom je op 230). En de deuren zijn +- 15 a 20 cm diep.
Dit is wat ik er zo een beetje uit opmaak he, uiteraard moet je dan wel nog je plaatdikte meerekenen.
lovey_ou schreef:Die kast is wel degelijk van iemand uit dit topic!