Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moniquex schreef:Tobbes schreef:Bij equipetstores verkopen ze nog de 575kg variant van de EQUEST PRAMOX.
Zou dit gaan om een oude lading spuiten met korten houdbaarheid? Want ik wil voor 1,5 jaar wormen spuiten bestellen en dan is handig dat lang genoeg houdbaar is. Iemand ervaring bij equipetstores met deze ontwormer?
Mij komt opzich wel beter uit die 575kg verpakking, met 700kg zit je altijd met restjes.
Is dit een vraag of verkopen ze echt nog de 575? Wil ook weer een voorraad equest pramox en noromectin bestellen, wat is de gunstigste momenteel?
Francii schreef:Ik wil misschien wel meedoen, waar ga je bestellen?
En hoe gaat dat verder dan? Klopt het als ik zeg dat als we boven 100 euro aan producten zitten ik alleen verzendkosten hoef te rekenen vanaf jou naar mij? Dus in totaal mijn producten + 7 euro?
jobamara schreef:Eventueel ook interesse, Breda is dichtbij, equest Pramox afhankelijk van het gewicht, totaal voor 3000kg nodig en eventueel iets op basis van pyrantel, en ivermectine. Waar wil je bestellen dan kan ik even op die site kijken
Francii schreef:SuzieQ, dan doe ik niet mee.
Heb er maar 2 nodig dus met verzenden kost het 19.05 per stuk, dus het verschil is niet zo heel groot en dan gun in de praktijk wel een beetje winst haha
Mocht iemand ze idd voor 12 euro halen doe ik wel graag mee !