Ik zou ook voor ander hooi kijken als ze er moeite mee hebben
Om thuis te werken in de hitte is te doen, ik heb airco, het is op de begaande grond en al sik wil pauzeren kan dat. Ruimte is leeg nu, tegels die nog op de muur zaten zijn eraf en de oude leidingen zijn ook weg.
op de bouw is het trap op en af lopen ( 1e verdieping meestal) en ben je bij klanten thuis die meestal ook gewoon in huis zijn als je gaat renoveren. Dan is het doorwerken. Lange broek aan en veiligheidsschoenen, bril, mondmasker en oorbeschermers. ik kijk er echt niet naar uit maar ik heb die dagen vastgelegd en ik betaal door onze eigen verbouwing van.

ja dat zwarte is schimmel, groen is oude voorstrijk. Dit was ooit de keuken. 3 ramen waren al eerder dichtgemetseld, een nieuwe deuropening was ook al gemaakt. De buitenmuur is van binnenuit geïnjecteerd tegen het vocht nu alleen de vloer nog waterdicht maken.
beetje discussiepunt wat er nu tegen de muren komt, ik wil alles betegel, man neigt naar stucen.
ook komt er nu een 2e toilet, hebben nu maar 1 toilet, op de badkamer beneden. waar het trapje staat komt nu een 2e.
Lijkt mij erg fijn , nu al een aantal keren gehad dat ik lig te relaxen in bad en manlief of zoon hoge nood hebben en ik erna in hun aroma lig te badderen
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 11-08-24 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt