Geen geweldige foto's bij de hand
hier nog in de maak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ir111 schreef:Heb je het al bedacht en moet het alleen uitgevoerd worden? Of moet het nog bedacht én uitgevoerd worden?
Wij hebben alles zelf gedaan, behalve dingen waar je grote (graaf)machines voor nodig hebt. Maar alles stapsgewijs.
)Ninx schreef:Hi allemaal,
Dat is even geleden!
Ik heb een vraag. Ik heb nu uitsluitend pensionado's lopen die zeer weinig gras mogen eten. Ik heb zelf een track aangelegd rond mijn weiland, maar zou dat nu wel wat spannender willen maken/ uitbreiden. Heuvel/ poel/ struiken.
Nu zou ik graag dat soort dingen zelf oppakken, maar ik ben recentelijk wat krakkemikkig. Dat gaat vast wel weer wat beter op een gegeven moment, maar nu eea uit handen geven lijkt me slim.
Concrete vragen:
Hebben jullie ook wel wat uitbesteed? Hebben jullie ervaring met een partij als Paddock Paradise Nederland (Bjorn Rhebergen)? Is iemand bekend hoe kostbaar dat is?
In hoeverre hebben jullie dingen afgestemd met de gemeente? Wat is binnen redelijkheid toegestaan zonder de papierwinkel in te hoeven?
Mri schreef:K heb liever dat het "nuttig" terecht komt ipv dat wij het over een paar maanden kappen en wegflikkeren.
Ir111 schreef:Mri schreef:K heb liever dat het "nuttig" terecht komt ipv dat wij het over een paar maanden kappen en wegflikkeren.
Jij hebt een vrij grote tuin toch? Kun je niet ergens een rommelhoek/takkenrilachtig iets maken? Dan doe je iets goeds voor de beestjes in je tuin en komt je snoeiafval etc goed terecht.

Rozenbottels wou ik ook gaan stekken inderdaad