Laurie schreef:Nou ik heb ook talent![]()
Ik loop al de halve week met een ei op m'n voorhoofd rond, stapte op de tandjes van een hark.

Zo struikel ik heel vaak over de balk die ik zelf neerleg. Tegen de paarden zeg ik dat ze er overheen moeten stappen en als ik vervolgens zelf de deur dicht wil doen struikel ik over die balk. Helaas staat de camera net niet op de deur gericht. Toch eens aanpassen, kan ik mezelf nog eens uitlachen

ClaudiaHS, is dat ook zo'n warme schuur met van die metalen panelen aan de kanten? Op jouw foto's ziet het er meer uit zoals het nu ook bij ons is. Op mijn foto woonden we er net een week en was het hooi net geleverd. Goh wat was het netjes toen

Dubbelfun, wat een gekke sporen! Ik zou het echt niet weten wat dat kan zijn
_Tarzan, smerig, ratten! Brr! Hier heb ik een mollenplaag waar ik niet vanaf kom. Niet zo vies maar wel onhandig

Qua kruiwagens.. ik heb een kleine kunststof met 1 wiel en een grote kunststof met 1 wiel en de vorige bewoners lieten nog een metalen met 1 wiel staan. Ideaal, je kunt nooit genoeg kruiwagens hebben

Ik gooi elke dag die grote kruiwagen veel te vol en kom amper de mesthoop op. Dat is dus ook mijn ochtendgymnastiek

Die kleintjes worden gebruikt voor het kluswerk

Ik kan trouwens echt niet overweg met kruiwagens met 2 wielen. Die gaan gewoon altijd omver bij mij