En sinds kort een elektrische kruiwagen

https://www.nize-products.nl/nl/zi-ewb5 ... wagen.html
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:Mijn ervaring met héél strak gebaald hooi is dat er sneller schimmelsporen in zitten als in hooi wat losser is gebaald omdat daar meer lucht bij kan komen en het vocht er dus beter uit kan trekken.
Akshay schreef:Plofbalen
Hier ook, het weidehooi is ook gebundeld, en inderdaad die baal wordt 15cm langer als de touwtjes los gaan en die plakken moet je echt los maken.
Benieuwd naar de sporen dubbelfun!
Prairy schreef:Ik heb een grote 2 wielige, die is handig als je niet zo stabiele dingen vervoert. Een grote met 1 wiel, is niet mijn favorie.
En sinds kort een elektrische kruiwagenvoor zwaardere dingen is die echt heel erg fijn. Ik heb er 1 met ook kleine wieltjes onder de poten, als je niet al te groot bent dan kun je hem ook zo laten rijden als het redelijk effen grond is. Hier ga ik wel veel plezier van hebben.
https://www.nize-products.nl/nl/zi-ewb5 ... wagen.html
Dais_ schreef:[ [url=m/xNp9EO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn hooi ligt buiten onafgedekt onder de hangar. De opening is op het noorden. Tot nu toe nog nooit natgeregend. Ik heb wel te weinig blijkt nu (ik voer meer dan verwacht omdat ik geen weidegang meer kan bieden sinds september), maar de boer heeft nog voorraad zei hij gisteren dus ik kan weer gerust slapen.
Mooie omheining met dat lint. Dat leek mij ook heel fijn, maar het werd me sterk afgeraden. Ik zit hier met 3 kanten rondom zee. Veel wind en zout. Ze konden geen lange levensduur garanderen. Het werd dus hout. Wat een rib uit mijn lijf was dat.
_Lorette_ schreef:Ik hielp mijn instructrice eens op stal en ik voelde me half dronken, half invalide toen ik voor het eerst met die tweewielige kruiwagen liep. Ik kwam echt de bocht niet om.
_Lorette_ schreef:Ik hielp mijn instructrice eens op stal en ik voelde me half dronken, half invalide toen ik voor het eerst met die tweewielige kruiwagen liep. Ik kwam echt de bocht niet om.