Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fabster schreef:_Christina schreef:Of het de gouden tip is, weet ik niet. Maar je zou de lokale hovenier eens kunnen vragen of hij aan heet water onkruidbestrijding doet. En of hij toevallig voor die machine een opzetstuk heeft om te gebruiken tegen Japanse duizendknoop. Ik moet er wel bij zeggen dat deze techniek (en al helemaal icm dat opzetstuk), dat nog in opkomst is. Dus er is wel een kans dat de hovenier je (nog) niet kan helpen.
Haha, Japanse duizendknoop heeft niemand een oplossing voor. Zelfs de gemeenten niet. Tijd geleden stond er een noodkreet in de krant. Het woekert lekker en bijna niet te verwoesten. Ik heb t ook staan.
Hopelijk doet t donderdag zijn werk.
Selka schreef:Zo dankzij Antheman heb ik zojuist een diepte investering gedaan![]()
Een rotsspade en penwortelschepje bij Wilftang gekochtHopelijk doet t donderdag zijn werk.
Spannend Libera! Wat heb je besteld?
succes!
Wie weet gaan wij einde dit jaar eens oriënteren maar het kan ook zo maar zijn dat zijn bevlieging dan verdwenen is.
Selka schreef:Ben benieuwd Antheman. De site ziet er in ieder geval veel belovend uit. Nu maar hopen dat wij in de grond komen. Heb berenklauw (reuze), heermoes, boterbloem, JKK en zuring staan. Joepie!
Jullie hebben gehooid? Ik moet wachten tot ik het onkruid heb verwijderd
vriendlief vindt het een mooi ding en komt donderdag en vrijdag lekker losgaan.
Nu hebben we er nog maar 2, van de week nog even 2 kipjes erbij halen.
helaas zijn deze een stuk banger dan de vorige lichting die dus gejat / vermoord is, dus na 2 uur pas weer terug in het hok, gisteren weer een strijd gehad van 1 1/2 uur dus ze blijven nu maar even langer binnen tot ze makker zijn
echt zo zonde van de vorige, die waren super snel poepie mak. Nu heb ik maar 2 makke van de 14. Die zijn echt doodsbang, ondanks dat ze jonger zijn (de vorige kochten we met 18 weken en deze zijn 16 weken). Ik had ze alleen met dit mooie weer zo graag lekker buiten gehad, maar ik kan helaas niet iedere avond 2 uur lang kippen vangen. Buiten laten is geen optie ivm Reintje Vos.....

ik wil ook!Selka schreef:Ziezo_X, brandnetel hebben wij inderdaad ook in enorme bossen staan maar omdat dit niet giftig is heeft dat even geen prioriteit. Ik heb een hele fijne bosmaaier maar die wil ik gebruiken op een kale wei. Vind het nu zo zonde![]()
Oh een baby mauwik wil ook!
Spannend Mer1980. Hopelijk pakt het deze keer wel.
)