Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:_Christina schreef:Of het de gouden tip is, weet ik niet. Maar je zou de lokale hovenier eens kunnen vragen of hij aan heet water onkruidbestrijding doet. En of hij toevallig voor die machine een opzetstuk heeft om te gebruiken tegen Japanse duizendknoop. Ik moet er wel bij zeggen dat deze techniek (en al helemaal icm dat opzetstuk), dat nog in opkomst is. Dus er is wel een kans dat de hovenier je (nog) niet kan helpen.
Haha, Japanse duizendknoop heeft niemand een oplossing voor. Zelfs de gemeenten niet. Tijd geleden stond er een noodkreet in de krant. Het woekert lekker en bijna niet te verwoesten. Ik heb t ook staan.
Selka schreef:Zo dankzij Antheman heb ik zojuist een diepte investering gedaan![]()
Een rotsspade en penwortelschepje bij Wilftang gekochtHopelijk doet t donderdag zijn werk.
Spannend Libera! Wat heb je besteld?
Selka schreef:Ben benieuwd Antheman. De site ziet er in ieder geval veel belovend uit. Nu maar hopen dat wij in de grond komen. Heb berenklauw (reuze), heermoes, boterbloem, JKK en zuring staan. Joepie!
Jullie hebben gehooid? Ik moet wachten tot ik het onkruid heb verwijderd
Selka schreef:Ziezo_X, brandnetel hebben wij inderdaad ook in enorme bossen staan maar omdat dit niet giftig is heeft dat even geen prioriteit. Ik heb een hele fijne bosmaaier maar die wil ik gebruiken op een kale wei. Vind het nu zo zonde![]()
Oh een baby mauwik wil ook!
Spannend Mer1980. Hopelijk pakt het deze keer wel.