Gisteren hooi gehaald, vandaag lossen. Hopelijk nog wat met mijn paardjes doen (aan de hand, langs de weg).
Wat een gedoe met je arm, [***]. Ik weet niet wat dat betekent, wat je hebt. Dat moet ik opzoeken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Aangezien ik Leo niet meer ga rijden, heb ik dus zijn zadel over. Het is een Wintec dressuurzadel met cair. Ik dacht die mss te proberen op Sjaak. Eens kijken of hij dit zadel wel kan hebben. Er zit nu een rode boom in, maar die is veel te wijd. Dus daar moet een andere in. Ik zal zaterdag in de les nog eens vragen om hem nog eens op te meyen. Volgens mij had hij 29-30. Dus zou ik een groene boom moeten. Maar werkt dat nou echt? Weet iemand dat?
Fabster schreef:Ja, ik heb er ook wel eens een zadelpasser bij gehad. Die vond m wel goed zitten. Maar ik weet t ook niet zo goed. Als t niks is, gaat hij alsnog in de verkoop, maar zonde om het niet te proberen, denk ik dan. Hij ligt er nu toch en een nieuwe boom is niet al te duur.
PaulineH schreef:Keloid? Daar kun je niets aan doen. Er is via de huisarts wel zalf wat je ervoor kunt krijgen maar ik merkte dat ik er meer last (pijnsteken/jeuk) van kreeg als ik er een keer niets op smeerde. Daar dus mee gestopt. Ik heb ook een tijdje bio-oil gesmeerd, dat verzacht ook. Maar als het echt keloid is zal er weinig tot niets aan kunnen worden gedaan. Wegsnijden en bestralen om de woekering tegen te gaan. Het is lastig. Heel blijven is het toverwoord..
Hier verdrietig nieuws. Het paard van mijn buurmeisje is vandaag ingeslapen. Zo triest :'( hopelijk heeft hij een mooie plek in de hemel