Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Jeetje, hopelijk heeft ze er niets aan over gehouden ...

dus Kjarni maar weer apart voor de nacht.
En Beer...tsja...die zag Kjarni als zijn kleine broertje en hij kan nog steeds weinig fout doen bij hem 
Heel soms moet ik in de paddock nog een lintje spannen want Beer (zou het aan de naam liggen?) kan echt etteren.

Mijn merrie krijgt ook veel extra, die was ook te mager. Die zit aan de Speedibeet (klinkt alsof het drugs is haha) en daar doet ze het heel goed op! In de winter mogen ze weer langer op het gras, dan zit er veel minder in. Ik heb even foto's van vorig jaar opgezocht rond deze tijd maar toen hadden we niet zoveel gras als nu. We hebben toen ook wel 2 keer gemaaid ipv 1 keer maar toch. Het is zoooo mooi groen en de paarden kijken er altijd zo verlangend naar.
Dan hebben we 13 hier staan.. ik ben nu nog thuis, maar als dat naast het werk moet.. pff.
, niet normaal. Vroeg in het jaar dekens op doen haalt werkelijk helemaal niets uit. Ja, een paard dat het in september bloedheet heeft. 
kristelhans schreef:Nee zo bedoel ik dat ook niet! Je kunt dan toch meer hooi op de paddock geven? Zodat ze daar langer mee bezig zijn en dan 's avonds op het gras. Grote slowfeeder netten vullen? Ik probeer gewoon ff mee te denken want weet hoe lastig het is... Helemaal als je geen tijd hebt om meer te rijden.