Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dais_ schreef:[ [url=m/xD1RxS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was ons huis 'vroeger'. Ik weet helaas niet welk jaar dit was.
Dubbelfun, toevallig weet ik dat er hier nog iemand uitgestrooid is in het verleden en als ze zich daar prettig bij voelen dan mag dat zeker. Dit is een huis met geschiedenis en ik vind het juist wel mooi op 1 of andere manier.
Het as ligt trouwens in een stuk tuin waar ik praktisch nooit kom dus heb er geen last van hoor.

.
Zo kort achter elkaar ook...
De keuken en de badkamer hebben we daarom zo gelaten. Die moeten we nog eens aanpakken, net als de serre... Daar was even geen geld meer voor, omdat het tweede woongedeelte ook voor 50k verbouwd moest worden en er nog geen paardenfaciliteiten waren. We wisten dat het een tienjarenproject zou worden, maar daar gaan we wel overheen. Er zijn nog steeds dingen die moeten gebeuren.
We hebben bij het snoeien diverse tuinsets en fietsen gevonden.

je katten hebben wel een respectabele leeftijd bereikt!
), de zolder is vorige week leeggeruimd zodat de schilder daar kan starten als buitenseizoen over is en daarna de nieuwe vloer erin.

maar wel plek zat op de bovenverdieping.
). Hier blij dat grote klussen al weer paar jaar achter de rug is.DubbelFun schreef:@boemel: dat is schrikken!! Hoe is het er nu mee ?
@chasey: vooral die lucht hè.
Ik zag gister op het nieuws dat er hier ook een bijzondere wolkenband te zien zou zijn geweest. Die heb ik helaas gemist.